gymjenny

Alla inlägg under januari 2012

Av Jenny Wigren - 3 januari 2012 08:09

Aaaaaa!!! både glad och har hjärtat i halsgropen! Tisdagmornar kommer bli så sjukt stressig... Meningen är att jag med start från nästa tisdag kommer köra RPM kl 6.30, sen börjar jag jobba kl 8.00, PRICK. Telefonen börjar ringa kl 8 och då ska jag va på plats men men... Så idag gjorde jag ett test, jag körde Body Pump för mig själv och slutade 7.20 för att se hur det kommer att gå. Sen är det dusch, sminkning, flyttning av bil till rätt parkering och så småningom ta mig i tid till jobbet... men det gick! Nu måste jag bara få det att gå varje tisdag ;)


Ja, men tillbaka till det som är intressant, träningen! Den gick bra MEN s*tan va tungt det är med Body Pump efter 1 månads vila så imorgon kommer det att kännas, och då är det på allvar! Idag körde jag 6 låtar, om och om igen tills det satt. Så ikväll ska jag gå igenom de 4:a sista och sen leverera det till min vän imorgon. Har inget eget BP pass på schemat så då får jag boka egan ;) rätt som det är ringer nån och vill ha vikarie, då vill jag kunna säga ja och inte nej för att jag inte kan koreografin :S Men imorgon, då kan jag den!!


Får bli en korrigering från igår också, Body Balance passet vart inställt, va ingen som ville köra med mig... blir väldigt lätt så när man ändrar om i schemat, julschemat är annorlunda och då tappar kunderna sin rutin... Fick iaf ge gärnet på RPM och det va underbart!!


Återkommer med kosten från igår senare idag :) Nu ska jag dricka kaffe!!


PUSS!

/J

Av Jenny Wigren - 2 januari 2012 11:20

Och så vart det åter ett nytt år! Underbart, mitt 2011 var underbart och jag tänker se till att även 2012 blir det!!


I år så är det min träning och min karriär som ska stå i fokus för socialt och om man ser på familjelivet är jag mer än nöjd!! Så i år ska magrutorna fram, det ni! Hur mycket jag än tränat så har jag aldrig haft magrutor, detta ska ändras!! Mitt mål (gillar mål mer än löfte) är att ha skaffa mig ett sexpack!! För att få detta så är det både träning, sömn och kost som måste klaffa, bara att sätta igång med andra ord :) Från imorgon börjar jag redovisa ALLA som jag stoppar i munnen, lovar ;)


Har även fått lite mer bekräftat ang gruppträniningen så lite förändringar har det fått bli. Så här ser det ut och sen har jag * för vad jag hoppas få till :)


 MåndagTisdagOnsagTorsdagFredagLördagSöndag
6.00Gym Gym * IW  
6.30 RPM     
10.00     1/3 BP 
J       
O       
B       
B       
!!       
17.00      MRL
17.30 PT? PT   
18.00  BB    
18.30       
19.00 *IW     
19.30   Spinning   
20.40   Core 30   

IW står för Indoorwalking och MRL för mage, rumpa och lår. 1/3 menar att jag kommer rulla på Body Pumpen på lördagar, där kommer jag köra var tredje vecka och det känns bra :) Sen är målet att få till 1 gympass till men vi får se när, blir inte första prion. Vill komma in i gruppträningen först :) Har 2 pass kvar på mornarna som känns kanon! Sen vet jag inte hur det blir med min PT kund, mitt mål är att göra henne så pass självständig så vi kan ses 1 ggr/v istället för 2 men det är upp till henne och när hon är redo. Jag hoppas har kvar henne på tisdagar, så får jag några timmar hemma innan jag ska iväg på mitt dubelpass på Trim.


Den här veckan ser däremot lite annorlunda ut, min träningspartner har semester samt att gymmen fort går på julschemat fram till nästa måndag.


Måndag: RPM + Balance

Tisdag: Kommer öva Body Pump istället kl 6.00

Onsdag: Body Pump för Pernilla

Torsdag: Cardio skulle jag tro

Fredag: Kettlebell 45 min

Lördag: Köra nya releasen på Balance tills jag dör :P

Sönbdag: Body Pump samt själva ha Body Balance


Så så mina vänner ser det ut :*

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards