gymjenny

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Jenny Wigren - 24 januari 2012 15:42

Här är dem :D Längtar, längtar - tror löpningen kommer komma med skorna ;)


 

Av Jenny Wigren - 24 januari 2012 12:33

Däremot ska jag i helgen göra sjukt mkt storkok! Så less på mina snabblösningar och längtar efter pizza, paj och annat gott som du kan göra m LCHF recept :) Däremot kräver det lite planering osv... inget som funkar när min mat tillagas 40 min innan jag går och lägger mig runt 22 på kvällen, så plugg av recept väntar denna vecka så jag kan njuta av ngt godare än kyklingfilé eller lax till en vanlig sallad.


Här följer också gårdagens kost:

Frukost, 5.00 - kesella m hallonsylt (lågkalori)

Efter träning, 8.00 - kesella m äppelmos (lågkalori)

Mellis, 10.00 - protshake + 1 banan

Lunch, 12.15 - kyckling m kesellasås + 1 paprika

Mellis - ingen, mådde på tok för dåligt

Innan jobb på Gold's, 17.30 - 1 banan + 1/2 energybar

Middag/Nattmål, 20.00 - 4 knäckebrödsmackor m leverpastej och falukorv


Man skulle lätt kunna få för sig att jag gillar kesella ;) Å det gör jag!! Gillar att det nästan inte har ngn smak alls så den är tacksam att blanda med. Samt att det är en bra proteinkälla =) Jag kör den naturella, fettet i kesellan anser jag mig göra av med under mina dygn =)


Imorgon är det äntligen dags för vägning igen!! Å jag bara hoppas att det hänt ngt :) ja... å åt rätt håll då såklart ;)


puss!!

/J


Av Jenny Wigren - 24 januari 2012 10:17

Yes!! Nu är det äntligen nya löparskor på väg till mig :) Av min bror fick jag pengar till träningsskor - så himla underbart!! Så nu är de beställda, så enkelt över www.stadium.se Där kan jag sitta och leta efter skor som passar mig, och sen kan jag beställa dem och vänta tills de dyker upp på Stadium butiken i stan, så hämtar jag och betalar där =) Perfekt! Framförallt om man som mig, ogillar att strosa i butiker i onödan :P Jag vet vad jag behöver för form av skor och vilken str jag har så då är det bara att köra =) Tog lite större denna gång, så jag kan få plats med ordentliga strumpor, inga blåsor på mina långturer inte ;)


Just nu funkar det inte att lägga upp bilder så jag får återkomma med bild på dem sen ;)

/J




Av Jenny Wigren - 24 januari 2012 08:38

Men gud va glad jag är för det :P Nu ska jag fortsätta intala mig själv att det inte är någon fara för luftrör, öron och bröstkort att gå med öppen jacka, leggings och ingen mössa när det är -12 grader ute! Men men, att ha stängd jacka var omöjligt när jag fortfarande eftersvettades efter morgonens RPM :S Som för övrigt gick jätte bra!! Så skönt att få upp pulsen och känna svetten spruta! Två andra stora plus från morgonen var antalet deltagare som ökat (YEY) samt att jag känner en förändring i min egna prestation! Så kul att känna hur mycket bättre kondition jag fått sen jag ökade upp till två "spinning"pass/v. Vilket iofs är bra nu när löpningen ska ta en störra plats i min värld :)


Andra dagen som jag bara kör ett pass/dag, känns skönt och jag tycker att kroppen känns riktigt fräsch från pass till pass! Blir spännande att se hur det känns imorgon och på torsdag för imorgon går vi in på dubbelpass igen, eller snarare 2,5 tim träning/dag =)


Hörs sen!

/J

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards