gymjenny

Alla inlägg under juni 2014

Av Jenny Wigren - 4 juni 2014 06:55

för vad jag ska göra utöver att jobba!! Det är en stor fördel med mitt liv numera :D Jag behöver inte lägga en massa tid på att planera en eventuell fritid, det gäller att tänka positivt ;)


Senaste två veckorna har vart galna!! De två kommande kommer ha nästan samma tempo, sen, sen lugnar det ner sig. Det är som sagt sista veckan på vårschemat denna vecka och det betyder att många gruppträningspass samt tidigia mornar får ta sommaruppehåll i 8 veckor - ska ärligt bli skönt att sova lite längre på mornarna :D Även om jag vet att så inte blir fallet :P Det kommer betyda att jag är på plats för att städa, träna och gå igenom alla papper som just nu (detta är inte bra) ligger i någon form av organiserat kaos på mitt skrivbord :P För sommaren för mig betyder att jag äntligen har tid att göra det, som jag inte hunnit under våren.


De senaste två veckorna har jag slagit rekord i Personlig Träning för mig på Magasinet - så fantastiskt roligt!! Kul att fler och fler i Enköping får upp ögonen för Personlig Träning och vad det betyder för dem i resultat! Jag jobbar även på ordentligt med pto.nu som bara blir bättre och bättre!! Jag har även gjort min premiär som Stripaerobic-/chairdance instruktör och det var otroligt kul!! Jag hade alla förhoppningar att det skulle bli bra och att jag skulle kunna klara av att leverera, men jag är själv imponerad över hur fort jag kom in i rollen, jag kunde va fliritg och sensuell, den ni :P


    

Det tuffaste med allt var att visa sig offentligt i små shorts! Där har jag något att jobba på om detta ska bli en karriär!!


Sen hjälpte det enormt mycket att det var ett sånt skönt gäng med tjejer som va deltgare! Både på inför-möhippan-träning men även på själva möhippan!


Fina möhippegänget!  


Jag önskar att jag kunde skriva att jag även börjat nöta releaser... men det har jag inte! Det kommer att bli i ren och skär panik även denna gång ;) Varför ändra på ett vinnande koncept? Releaserna för min del är bara på måndag, onsdag, torsdag och fredag nästa vecka - det är lugnt...

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards