gymjenny

Alla inlägg under januari 2015

Av Jenny Wigren - 3 januari 2015 19:55

att inse att mitt jobb som gruppträningsinstruktör är över tills dess att bebis kommit!

Nu säger kroppen nej och mitt mål att va med på vårschemat kan jag glömma... Jag är ändå sjukt tacksam över att jag kunnat stå så länge på scenen som jag ändå gjort!! Att idag ha kört Body Pump i snart 29:e veckan utan att dö känns fantastiskt bra, men nu får jag ändå acceptera att det är över på ett tag. Det är fogarna som sätter stopp så träningen kommer jag fortsätta med, men det blir i gymmet och från golvet i gruppträningssalen. Träning i sig gör inte ont men smärtan som följer efter att jag aktiverat benen eller ländryggen är inte värt det, det är bara att gilla läget och va tacksam för det jag fortfarande kan träna! Sen hjälper det att veta varför och att smärtan är värd besväret! Nu är det inte långt kvar tills bebis kommer - även om jag inte själv riktigt förstått det ;)

Magens utveckling! Från v 12 då jag fortfarande höll allt utom GRIT! I vecka 16-20 började jag även plocka bort Core, Body Combat och Spinning/RPM sen har jag segat på länge både med Body Balance och Body Pump!! I v 24 körde jag Body Balance release med Malin och det var även då jag mycket ofrivilligt accepterade att kommande Body Balance träning numera sker från golvet, så jag kan välja själv hur mycket benen får jobba. Men idag, en dag ifrån v 29 lämnar jag scenen helt! Min förhoppning, mitt mål och min önskan är att va tillbaka igen redan under sommaren, senast höstschemat och det lär bli upptrappning i samma ordning som nedtrappningen :) Sen kan jag redan nu erkänna, jag kommer inte gå tillbaka till alla mina koncept igen - det tar sjukt mycket tid att plugga in 6 Les Mills koncept SAMT att göra egna koreografier och även ha dem i minnet, å jag tror att tid är något jag kommer prioritera väldigt annorlunda när viruset är på utsidan och äntligen går att pussa på!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards