gymjenny

Alla inlägg under juli 2011

Av Jenny Wigren - 5 juli 2011 17:54

Hej!


Kul att du har hittat till min lilla blogg :) Än så inte allt för mycket för världen, MEN då kan det bara bli bättre ;)


Jag är en tjej som äntligen bestämt mig för att förverkliga en dröm och ställa upp i tävlingar inom Body Fitness! Tränar för fullt och kämpigast är ändå hela biten kring kosten... :S


Min första tävling är om nästan exakt 1 år! :O Då kommer jag ställa upp i -165 på Tammerpokalen! :D *längtar*


Här är det meningen att ni ska få en chans att följa min resa och det kommer ni! Med bilder och tankar kring allt runt omkring!


Puss!

/Jenny <3

Av Jenny Wigren - 1 juli 2011 17:46

Mitt första inlägg! Ska precis byta om och gå ner i gymmet för ett pass med min coach men jag lovar att jag återkommre! :)

Tidigare månad - Senare månad

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards