gymjenny

Alla inlägg under februari 2014

Av Jenny Wigren - 23 februari 2014 11:10

Jag kommer nog aldrig nomineras till den bästa bloggaren, men så kan de va!


Efter påtryckningar både från vänner, familj, medlemmar och arbetsgivare så ska jag i alla fall fortsätta skriva i den lilla mån som tiden räcker till. Allt handlar om prioriteringar ;)


Nulägesrapportern är som följer - jag mår bra! Jag jobbar på som aldrig förr och älskar det!! Jag gör så gott jag kan för att hinna med mig själv, min familj och mina vänner. Även om det mesta inom den kategorin är det som får minst timmar/vecka så ligger de lika nära mitt hjärta som mitt älskade gym, mina medlemmar, mina PT kunder och min personal <3


Igår var även den första dagen sedan 1 December som jag spenderade minst tid på gymmet... var en blandad känsla av avkoppling och stress, men jag vill inte ha sagt att jag lider av kontrollbehov! Absolut inte :P Meningen var att jag skulle ta mig in till Stockholm för att närvara på Body Pump + GRIT Strength kvartalerna (med andra ord inte ledigt, även om jag inte va på gymmet) men kroppen ville annat... Vaknade med en "förkylning" i kroppen. Det var ett tungt Body Pump pass som genomfördes och efter det gick all luft ur mig. Spenderade resten av lördagen med ärenden, lugn och mys! Idag är kroppen inte riktigt lika stark som den brukar men jag mår betydligt bättre än igår... Jag ger min älskade kropp sammanlagt 24 tim på sig att bli helt frisk, för sen drar det igång igen :) 


Resten av söndagen spenderas med jobb och ytterliggare lite jobb, både på gymmet men även som PT för pto.nu - som för övrigt är ett fantastiskt sätt att jobba med PT kunder på, över nätet! Kommunikationen är otroligt bra och jag kan verkligen hålla koll på deras träning och lägga upp smarta planeringar - fantastiskt!


Jag önskar er alla en fantastisk söndag! 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards