gymjenny

Alla inlägg under mars 2013

Av Jenny Wigren - 31 mars 2013 20:45

Okej så jar har inte skött min blogg, inte alls, mer tänkt på den och fått ångest MEN skam den som ger sig! 


Nu ger vi det en ny chans och med tanke på hur min vår kommer att utvecklas så ska det bli spännande att låta fler följa mig :) 


Men vi börjar med att helt enkelt ge er en nulägesrapport. 

Jag jobbar fortfarande kvar på SATS i Uppsala, har dock lämnat receptionen till stor del och har nu fokus inställt på Personlig Träning och Grupträning. Extremt roligt! Trodde aldrig när jag gick min PT utbildning att majoriteten av mitt jobb skulle bygga på den kunskapen, då skulle jag kanske ha tagit in mer :P (skämt!)


Jag har även klasser på Magasinet i Enköping, jätte fint gym och anledningen till varför jag föll så hårt för dem är för att de har mitt favorit koncept - RPM! Så har jag tur får jag hoppa in och vicka den här klassen då och då, underbart! Även väldigt skönt att vara på ett gym på "hemmaplan" så jag kan komma iväg och träna även när jag är ledig från Uppsala. Ja det stämmer, jag bor fortfarande i Enköping ;) 


Jag ska även få chansen att föreläsa inför en massa härliga kvinnor i Uppsala den 25 April! Ska blir så extremt kul!!! Föreläsningens innehåll kommer vara Kost och Motivation, helt klart två ämnen jag brinner oerhört mycket för. Det är via företaget Betty Inspiration som jag fått den här möjligheten och mer av dem kan ni hitta här http://www.bettysinspiration.se/ 


 


När det kommer till min egen träning detta år så är fokus helt klart gruppträning, det är ändå en del av mitt jobb och något jag älskar! Idagsläget har jag klasser i ABSolution, Cykel, SATSCore, BoxCore, Body Pump, RPM, Body Balance och GRIT Strenght. Dock inte alla koncept varje vecka. Utöver det så tränar jag - när tiden ges, på egen hand i gymmet. Dels för att överleva TjurRuset nu i Oktober men även för att kroppen ska hålla. Gäller att hålla knän, axlar, mage, höft och armar i trim! Dessutom anser jag fortfarande att muskelmassa är snyggt så jag har fortfarande en önskan om att öka upp överkroppen... som nyss nämnt, skam den som ger sig :) 


Så, jag kan väl inte riktigt slå mig på bröstet och säga att "I'm back!" Men inom kort hoppas jag att det är så!! 


/Jenny 



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards