gymjenny

Alla inlägg under april 2013

Av Jenny Wigren - 29 april 2013 08:28

nästan på SATS i Uppsala. Näst sista riktiga dagen om inte annat! Sen augusti 2012 har jag vart på plats varannan vecka 7 dagar i veckan och varannan vecka 5 dagar i veckan, vissa dagar 12-15 tim/dag och andra dagar bara runt 3 timmar så det kommer onekligen bli lite annorlunda nu när det kommer bli 2 halvdagar/vecka. Spännande med förändringar även om jag måste erkänna att jag kommer sakna den dagliga verksamheten även på SATS, trivs väldigt bra med jobbet, arbetskollegorna och medlemmarna! Tur jag redan råkar veta att jag kommer ha lika mysiga medlemmar i Enköping ;) 


Så hur ser det ut med min egna träning? Som jag nämnde i inlägget från mars så är det mycket gruppträning! Jag har haft 8 fasta klasser/veckan och utöver det vickat lite och även försökt få till egen gymträning. Nu när jag byter arbetsplats så kommer det dock att bli lite annorlunda, under maj månad så kommer jag sammanlagt ha 4 fasta klasser/vecka och då kommer det bli betydligt lättare att få till den egan träningen. Vilket är extremt bra med tanke på att Tjurruset i oktober fortfarande är ett faktum och nu är det inte längre 10 månader dit... nu är det 5?! Så löpning och benträning, hej å hå! 


 

Ibland händer det att jag har en fritid, en av de gångerna så ställde jag upp som modell åt min fina vän http://fotografmissjeni.se/ när hon hade en workshop inom fotografering, jag fick bilderna som tack :)  


Jag hoppas ni får en underbar dag! 

Kör hårt!!

/Jenny 

Av Jenny Wigren - 28 april 2013 14:17

Målet är att uppdatera denna lilla blogg flera gånger/dag, jag börjar med att få till 1 gång i månaden :) 


Anledningen till varför jag inte riktigt kunnat uppdatera lika mycket som jag velat, är faktiskt samma som gjorde att jag vart så tyst för exakt 1 år sen. Det händer en hel del för tillfället i mitt liv och innan alla som måste få höra det först, har hört det, kan jag inte lägga ut det på min blogg :) Men nu vet alla, så här kommer det! 


Jag kommer from Maj att göra en hel del förändringar, jag har fått möjligheten att uppnå ett av mina yrkesmässiga mål - att äga och driva mitt egna gym! Hade aldrig trott att möjligheten skulle komma nu men så vart det. Jag har gått in som delägare på Magasinet Träning och Hälsa i Enköping. Bara att skriva det känns overkligt men det blir inte mindre sant för det!! Jag kommer att vara kvar på SATS i Uppsala för att kunna köra klart en del PT kunder samt va kvar till liten del som gruppträningsinstruktör. Majoriteten av min tid kommer däremot att ligga på Magasinet "Magget" och förutom att vara en del av den dagliga verksamheten samt som gruppträningsinstruktör blir målet att bygga upp en PT verksamhet även där. Så vill ni ha Personlig Träning, varmt välkomna till mig och Magasinet ;) 


Jag är så extremt glad och jag ser verkligen fram emot att få driva gymmet tillsammans med de nuvarande ägarna och tillsammans få det att bli en ännu mer framgångsrikt. Vill ni se mer så varmt välkomna in på hemsidan www.magget.se sen finns vi såklart även på Facebokk och där heter vi Magasinet Träning & Hälsa :)


 


Men nu, nu är alla "hemligheter" avklarade så nu kan ni äntligen börja följa mig på riktigt igen, med fler uppdateringar kring allt som gäller mitt jobb - både SATS samt Magasinet, men även min träning, ska bli bättre på att lägga upp mer kost eftersom jag vet att det önskas och såklart en hel del annat som händer i mitt liv :) 


Kör hårt!

/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards