gymjenny

Alla inlägg under mars 2014

Av Jenny Wigren - 30 mars 2014 13:22

Hej älskade Peter!


Jag hoppas du har lite vårsol att njuta av i Sundsvall och att det går bra med din träning :D


För min del rullar det på... både i uppförsbackar och nedförsbackar - men det rullar i alla fall! Du frågade mig tidgiare om jag va säker på att det inte gick att klämma in mer i mitt gruppträningsschema :P svaret är SJÄLVKLART! Så jag fixade det, mitt träningsschema i gruppträningssalen ser numera ut som följer


Mån: 18.30 GRIT Strength + 19.00 Body Balance

Tis: 16.15 Body Combat

Ons: 16.15 Core + 18.00 Body Combat + 19.00 Body Balance

Tor: 11.30 Blandat styrka/kondition 45 min

Fre: 17.30 GRIT Strength

Lör: 9.15 Body Pump + 10.15 Cykel 45

Sön: VILA


Mina styrkepass har inte blivit av på 3 veckor nu... både halsont och releaser på en del av gruppträningskoncepten har satt stopp för det, men imorgon är det äntligen igång igen! Nu ska jag även se till att verkligen få till det andra passet med rygg och axlar också (eftersom det är där jag saknar mest). Så om du någonstans tror att jag gett upp så har jag inte det... däremot skulle jag kunna ha ett helt annat fokus och det tänkte jag koppla på här och nu! Nu börjar jag tom känna tidspressen, för om ett år misstänker jag att jag tom går på diet..!


Min fysiska status i övrigt är ok, med tanke på hur mina dagar ser ut så är jag glad att jag bara känner mig lite sliten, trött och har en överbelastning på muskelfästet på tensor fasciar latae men lite omvårdnad och "vila" så ska det nog ge mig sig. Kosten går upp och ner vissa dagar är det riktigt svårt att äta - jag erkänner att min planeringsfömåga inte räcker till hela vägen vissa dagar, däremot har jag redan idag försett mitt dagsbehov av energi och är fortfarande hungrig. Jag balanserar upp dagarna med andra ord, jag har blivit bättre på att ha en plan B (alltid något bra att äta i närheten) samt att jag har ett enormt stöd av min fina familj som förser mig med mat - så tacksam att att de är en stor del av min vardag numera!


Jobbmässigt så kan jag erkänna att jag inte behöver fundera på vad jag ska göra på min icke existerande fritid, skönt att slippa alla dess val ;) Jag har nu jobbat varje dag sen 2 januari och så kommer det att se ut. Sen jobbar jag inte 10-15/tim dagen varje dag, så det är lugnt. Jag överlever. Jag får jobba med mitt livs största dröm och jag älskar det!! Mina energiladdare för tillfället är familjen, Ragge, de timmar med sömn jag faktiskt får till, vänner samt soffhäng med killen.

 

Kort från förra våren, tagen av min fina vän Jennie Johansson - tänkte du kunde få ett kort där jag har kläder för en gångs skull (inte bara formbilder :P)


Så imorgon när det äntligen är dags för gymmet igen, då ska jag tänka på dig och ta i ännu mer! Tack för allt stöd och din kunskap, det ska blir enormt kul att se vad vi två kan göra med denna kropp som förutsättning :D


Var rädd om dig!

Kramar i massor

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards