gymjenny

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Jenny Wigren - 3 januari 2012 12:49

Dags att börja komma in i rutinen med att vara het öppen med kosten :P Kommer absolut inte ha som mål att vara klinisk eller sträva efter en perfekt kost men jag kommer att överväga mina mindre bra val ordentligt innan ;) Så lchq är det då som gäller!! Denna gång kommer jag köra en avvänjning för gud va dåligt jag mådde förra gången, orkar inte igen... Så jag kommer äta en del kolhydrater men hålla det på e bra nivå, målet är att vara av med dem helt under helgen :) Jag kommer däremot fortfarande äta frukt och grönsker men dra ner på mängden så småningom!


Men nu så, nu kommer gårdagen:


Frukost, kl 7.00 - Två smörgåsar m bregott och leverpastej, ett glas äpplejuice samt kaffe m mjölk

Mellis, 10.30 - 2 ägg, kaffe m mjölk

Lunch, 12.15 - köttfärs m grönsaker (morot, tomat, avokado och ärter) gratinerad m grädde och ost, vatten

Mellis, 16.00 - drickyoghurt 250 ml

Middag, 19.30 - sill, potatissallad, tomat, 1 ägg, 2 smörgåsar m bregott och ost, vatten  

Kvällsmål, 20.30 - kaffe


Kommer fortsätta färgmarkera det i maten som jag egentligen inte vill äta, målet är att få bort dem helt ;) Än så länge så ser denna dag mkt bättre ut men oj va jag känner mig hängig och trött... socker/kolhydratberoende?! Nä, men helt klart känslig :)


Har btw som mål, att helt skippa godis i veckorna, kommer ha kvar helgerna ett tag till. Lägger hellre målet på en nivå jag vet att jag kan klara, än inser att det inte funkar sen :P


/Jenny

Av Jenny Wigren - 3 januari 2012 08:09

Aaaaaa!!! både glad och har hjärtat i halsgropen! Tisdagmornar kommer bli så sjukt stressig... Meningen är att jag med start från nästa tisdag kommer köra RPM kl 6.30, sen börjar jag jobba kl 8.00, PRICK. Telefonen börjar ringa kl 8 och då ska jag va på plats men men... Så idag gjorde jag ett test, jag körde Body Pump för mig själv och slutade 7.20 för att se hur det kommer att gå. Sen är det dusch, sminkning, flyttning av bil till rätt parkering och så småningom ta mig i tid till jobbet... men det gick! Nu måste jag bara få det att gå varje tisdag ;)


Ja, men tillbaka till det som är intressant, träningen! Den gick bra MEN s*tan va tungt det är med Body Pump efter 1 månads vila så imorgon kommer det att kännas, och då är det på allvar! Idag körde jag 6 låtar, om och om igen tills det satt. Så ikväll ska jag gå igenom de 4:a sista och sen leverera det till min vän imorgon. Har inget eget BP pass på schemat så då får jag boka egan ;) rätt som det är ringer nån och vill ha vikarie, då vill jag kunna säga ja och inte nej för att jag inte kan koreografin :S Men imorgon, då kan jag den!!


Får bli en korrigering från igår också, Body Balance passet vart inställt, va ingen som ville köra med mig... blir väldigt lätt så när man ändrar om i schemat, julschemat är annorlunda och då tappar kunderna sin rutin... Fick iaf ge gärnet på RPM och det va underbart!!


Återkommer med kosten från igår senare idag :) Nu ska jag dricka kaffe!!


PUSS!

/J

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards