gymjenny

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Jenny Wigren - 25 januari 2012 14:55

Idag har jag nästan som en ätardag, så underbart!! Sjukt egentligen hur uppåt jag blir på stärkelse och kolhydrathöga livsmedel... :P men underbart dem dagar som jag behöver det, har verkligen räddat mig idag :)


Här kommer iaf gårdagens kost =)


Frukost, 5.15 - smootie på yoghurt, hallon och bana + kosttillskott

Efter träning, 8.00 - kesella m äppelmos

Mellis, - ingen... vet inte varför

Lunch, 12.15 - korv m grädde, ost och sallad

Mellis, 15.00 - 1 banan, 1 äpple och 1 mandarin

Middag, 18.15 - baugett m kalkon (subway)

Kvällsmål... - 2 koppar kaffe.


Men ja, jag var riktigt hungrig på kvällen för att inte tala om när jag skulle somna MEN glöm att jag skulle lägga tid på det när jag äntligen kom hem ;) 


Just nu så känner min kropp för ett varmt bad, en mysig filt och mys i sängen m en bok... att två tvinga den till löpintervaller och sedan Body Balance vet jag ärligt inte hur det kommer att gå. Är illamåendet kvar (det man får när man är för trött för sitt eget bästa) så kommer jag inte köra löpintervaller... Då får jag va nöjd över de två pass jag ändå kommer få till! Ärligt! Just nu känns det mer proriterat att hinna äta ngt rejällt igen, idag är det enda jag har att gå på sjukt mkt kaffe och ännu mer mat!


Puss!

/Jenny

Av Jenny Wigren - 25 januari 2012 10:57

Idag ska jag vräka i mig en massa mat!! Nam nam :) Dagen till ära blir det kebab....m pommes!! Oh yes! Längtar så galet mkt, jag har dealat med mig själv, pommes mot löpintervaller ;) HAHAHAHAHAHA eller så blir det tokfail, men den synden bäger vi upp en annan dag :*


Har fått leverensbesked från Stadium om mina skor också, ca 2-4 dagar bort medan jag imorgon kan hämta mitt  paket ifrån Bodystore!! YEY!!


Jag vill ha kebab nu!

/J

Av Jenny Wigren - 25 januari 2012 07:59

...ja inte Pernilla, utan jag! Satan i gatan!! Tur naglarna blir fin :D 23.19 var jag hemma igår och kl 4.30 ringde klockan imorse.... *gråter en skvätt* så idag, då är jag trött och efter mån + tis med fulla dagar innehållande jobb x 2 och träning ja då är iaf jag trött även om jag sovit 8 timmar!!


Hade tom en fundering på att hoppa träningen men jag kom fram till att den träning som blir av, är bättre än den som inte blir av ;) Dessutom ville jag inte svika P helt och hållet, även om jag nu var rejällt tråkig.... tyst och riktigt less, inte vart det roligare när jag vart tvungen att gå ner i vikter, men vi vägde oss iaf :)


Passet vart som följande:

Benböj, mot brits 20 kg 10 x 3

Benpress 80/90 kg 10 x 3

Marklyft, traditionella 30 kg 10 x 3

Chins -30-25 kg 10 x 3

Baksida lår 25 kg 10 x 3

Benspark 25-30 kg 10 x 3

Latsdrag, smalt 30-35 kg 10 x 3

Rodd, brett 30 kg 10 x 3


Absolut inte det bästa jag gjort men men, nu vart det så! Nu glömmer vi det och går vidare i livet ;) Målet idag, springintervaller innan det är dags för Balance, Balance är inte frivilligt :P men jag kan fortfarande bråka med mig själv ang löpintervallerna.... heja heja Jenny!


Och så, sist men inte minst, min vägning.... hade helt glömt bort vad jag hade för två veckor sen och var helt hundra på att jag hade gått upp, men nopp.. så här ser det ut:


FORMKOLL 25/1

Vikt: 57,9 (+0,2 kg)

Fett% 22.7% (-1,2%)

Fettvikt 13,1 kg (-0,7 kg)

FFM 12 kg (+0,3 kg)

 

Ja vad säger man... det går åt rätt håll men det är klart jag önskar att det hade vart mer, men men. Det jag ska testa under de två veckor som kommer nu är att vräka i mig mat! Självklart med prio på protein men jag ska se hur kroppen reagerar när den får ett galet överskott på protein! Så på lunchen ska jag ut och köpa mjölk, ägg, bröd (japp, ska börja med smörgås som mellis) och en sjukt massa kesella och keso ;) Nu jälar


/J  

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards