gymjenny

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Jenny Wigren - 12 januari 2012 14:56

Oj oj, dagen bara rusar förbi nu när jag fått en del nya arbetsuppgifter att sätta mig in i :) Vilket är underbart, för jag älskar att arbeta och känna att jag gör något av tiden som jag är på jobb!!


Ska iaf nu under rasten hinna få ner min kost från gårdagen iaf, kan känna att den började himla bra... innan det bara sprack sen :(


Frukost, 5.00 - filmjölk m valnötter och kaffe

Efter träning, 8.00, protshake päron/vanilj, kaffe

Mellis, 10.00 - 1 ägg, 1 mandarin, 1 banan

Lunch, 12.45 - sallad m kalkon, fetaost och quinoa, grönt te

Mellis, 15.00 - 1 banan

Innan träning, 17.30 1/2 proteinbar ngr cl energidryck m grönt te (inget socker)

Middag, - inget...


Det vart dumt nog ingenting för mig i matväg efter gårdagens träning, det vart helt enkelt inte så och jag tänker inte gå in på det...


Idag är iaf en bättre dag, kommer inte bli någon middag utan snarare 25 mellanmål. Känner att jag är på väg att falla bort från planen så nu är det hög tid att äta första. Det blir kesella m kalorisnålt äppelmos. Resten av kvällen (mellan PT kund och gruppträning) ska mer kesella, proteindryck, ägg och ev en mpltidsersättare inatas. Jag ska äta ordentligt med mat, jag ska äta ordentligt med mat, jag ska äta.... osv


/J

Av Jenny Wigren - 12 januari 2012 08:30

Igår kväll kom jag iaf i säng i tid!! Behövdes för gud va trött jag var igår. Går inte in på fler detaljer, men det var inte en bra kväll igår när jag kom hem... Då var det mesta rätt billigt.


Efter jobbet igår så var det äntligen dags för Body Balance, jag gillar den nya releasen, framförallt benlåten som bränner rejält i låren, underbart!


Vårkollektionen på MXDC har även dykt upp på Gold's så jag uppdaterade gardereoben lite grann :) MYCKET färg, kommer ha tröjan ikväll när jag tränar, ska se om jag kan få en bild på den :)



Så här glad är jag när jag får träna :D

      

    Fast den här posen känns mer som Body Balance ;)


Å som sagt... jag gillar färg ;)


/J


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards