gymjenny

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Jenny Wigren - 26 januari 2012 13:42

Ja vad ska jag säga... jag älskar kolhydrater och helst när de kommer i friterat tillstånd!! Det är så sjukt gott, fast iofs tror pommes hamnar på delad förstaplats som bröd. Bröd är också bland det godaste som finns!! Nam nam...


Jag har i vilket fall som helst vart mkt piggare och mer alert sen igår när jag åt :) Däremot så kommer även dipparna, den som dyker upp vid 2-3 tiden och säger att jag vill ha ännu mer kolhydrater för att hålla igång the suger rush. Jag kommer fortsätta vara strikt men ändå tillåta mer kolhydrater än tidigare, jag mår bra när det finns en balans!


Gårdagenskost


Frukost, 5.15 - 2 knäckebröd m smältost

Efter träning, 8.00 - kesella m äppelmos

Mellis, 10.00 - 1 banan + 1 äpple

Lunch, 12.30 - hamburgare m pommes (bytte i sista sek)

Mellis, 15.00 - 1 päron

Innan träning, 17.30 - yoghurt

Middag, 20.00 - smörgås m kyckling


Nu sitter jag med solklar matkoma... urk får bli lite te eller kaffe på detta :P


PUSS!

/J

Av Jenny Wigren - 26 januari 2012 09:00

Någonting säger mig att mina steg kommer va mer smärtsam än någonsin förr... :P Men om man nu inte har en spärr så har man inte det! Imorse stod nämligen Body Pump på schemat. Det är nu  2 veckor sen jag körde det, och av någon anledning så körde jag på dem vikter jag HADDE när jag stod på scen som instruktör under den tiden jag regelbundet körde pump 2-3 ggr/v.... DUMT Jenny, dumt! Men samtidigt så sjukt skönt! Det vart som ett plåster på såren när träningen igår inte vart lika bra som jag ville :) mitt mål är ändå att puscha mig själv till varje pass som kommer, jag vill ju bli starkare och starkare!!


Vart inga löpintervaller igår... vet inte hur jag ska lägga in dem, men skam den som ger sig... tror det får bli intervaller imorgonbitt, japp du läste rätt ;) och sen en löptur med älsklingen och hunden på söndagen istället =) If he only knew my plans ;)


I övrigt så gick Body Balance passet riktigt bra =) Kändes jätte skönt men så fort jag är trött, ja då försvinner min balans. Mindre kul om jag då ska inspirera och vissa korrekt teknik, men men... jag ramlde inte iaf ;)


 


Kommer mer inlägg om kosten sen, dels hur jag åt igår och hur jag mår idag!! :D


PUSS!
/J


PS. ska jag sluta fega och börja erkänna att jag faktiskt har en blogg nu?!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards