gymjenny

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Jenny Wigren - 31 januari 2012 14:50

Vilket för mig innebär en protshake och banan =) har fått i mig bananen än så länge... till min stora sorg och här skojar jag inte, så smakade inte hallonen direkt gott heller. Jag har helt enkelt hamnat där allt med mycket protein smakar mindre bra!! Min lösning byt kesella mot keso och bit ihop!! ;)


Gårdagens kost:

Frukost, 5.00 - 2 brödskivor m ost och philadelphia, 1 glas mjölk

Efter träning, 8.00 - kesella m hallonsylt

Mellis, 10.00 - protshake m päron och vanilj + 1 banan

Lunch, 12.15 - lax m kesellasås och tomat

Mellis, 15.00 - protshake vanilj&päron + 1 banan

Middag, 20.00 - 3 brödskivor m leverpastej och 1 glas mjölk


Ja.... det här med att moffa i mig mat... skulle kunna gå lite bättre :P


/Jenny


Av Jenny Wigren - 31 januari 2012 08:37

För bara 1 år sen så avskydde jag spinning, det enda jag gillade var effekten på kroppen! Däremot alla dessa backar och långa perioder med tomlöst trampande va inte min grej... Men sen fann jag RPM och detta är för mig när spinning är som bäst!! RPM har ett högt tempo, mycket intervaller och det händer något hela tiden!! Det är max 1,5 min som du sitter och gör samma sak, i regel händer det något var 15:e sekund = UNDERBART!


Så därför kan jag sitta och njuta nu på jobbet, alldeles slutkörd och full av endorfiner!! :D Idag är RPM mitt enda träningspass, funkar bra för mig! Både ons + tor blir dubbelt och denna vecka blir det inte heller ngn vilodag så jag tänker njuta av mina vilokvällar istället :)


1 vecka kvar till vägning  så jag tänker fortsätta moffa i mig mat =) Redan fått i mig två mål och om 1 tim är det dags för en protshake och banan, idag ska jag njuta när jag dricker min shake m hallonsmak :D


PUSS!
/J  

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards