gymjenny

Alla inlägg under maj 2013

Av Jenny Wigren - 1 maj 2013 20:31

Hoppas ni alla haft en fantastisk 1 maj och att ni fått njuta något av solen som visat sig idag :) 


Själv har jag haft en fantastisk dag!! Började med välbehövlig sovmorgon, kaffe i solen, mys frukost med älsklingen och sen avsutades det hela på Magasinet Träning och Hälsa! Hade äran att köra GRIT Strength och Body Balance för medlemmarna idag och det var fantastiskt! De är så underbara alla medlemmar på  Magasinet :) Hade helt ärligt inte räknat med att så många skulle komma på passen, baksmällan till ära ;) Men oj vad fel jag hade, tacksamt nog! GRITen var fyld till bristningsgränsen i stora salen och på Balance kom 12 av 15 tappra deltagare - TACK! Ni gjorde min dag   


Igår (jag börjar bakvänt :P) så jobbade jag min sista riktiga dag på SATS i Uppsala, hade 3 av mina fantastiska PT kunder och Body Balance så det vart en kort men intensiv arbetsdag. Vart dessutom extremt glad när en av mina tronga PT kunder som jag haft äran att få träna regelbundet sen i september kom in med en fin blomma som tack, vart jätte glad, så tack Jenny!! Jag ska vårda den ömt :) 


 


Imorgon blir en heldag på mitt älskade gym! Nu ska öppnings- och stängingsrutinerna sättas!! Ska dessutom vicka två klasser så imorgon står Body Pump och RPM på schemat - UNDERBART! 


Ha en fortsatt fantastisk kväll!

Kör hårt!

/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards