gymjenny

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Jenny Wigren - 2 maj 2013 11:37

För exakt en vecka sen var jag näst intill förlamande nervös! Då återstod bara några få timmar innan jag skulle upp på scen och föreläsa om Kost! Publiken bestod av ett underbart gäng dammer, tjejer, brudar och ett få tal karlar :) Jag hade äran att göra detta genom företaget Betty Inspiration som håller inspriationskvällar för tjejer i Uppsala med olika teman. 


Så här en vecka efter är jag väldigt nöjd över min prestation, jag fick fram det jag ville få fram och fick tacksamt nog en massa beröm efteråt... och nej, inte bara av min mamma och svärmor ;) 


Mitt mål med föreläsningen var att på ett lättsamt sätt få fram varför vi äter samt ge några förhållningsregler på hur vi kan leva i vardagen för att få en hälsosam kosthållning! Jag tog upp spännande saker som måltidsordning, hälsosamma snacks, vikten av vatten och protein samt något så sexigt som tallriksmodellen. 


Nedan följer lite bilder från kvällen, Copyright: Olle Sternrud 2013 - den fantastiska fotografen under kvällen



Jag och Olga Rönnberg (MammaFitness) som också föreläste under kvällen, tro det eller ej men vi har båda klackar!


 


Jag precis innan jag ska på scen, nu hade nervositeten äntligen släppt!



   


MÅNGA vackra dammer hade jag framför mig 


Även om jag är nervös som en gnu (?) timmarna innan så är detta verkligen något jag älskar, att kunna nå ut till så många på samma gång och förhoppningsvis ge dem något att ta med sig hem och som gör en skillnad för dem!


Tack till Betty Inspiration - http://www.bettysinspiration.se/ som gav mig den här möjligheten :)


Ge allt!

/Jenny 



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards