gymjenny

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Jenny Wigren - 25 maj 2013 09:25

När jag tvättar så slår det mig alltid hur galet mycket träningskäder jag har! Det sjuka är att jag då ändå måste tvätta dessa 1-2 ggr/v för att jag ska ha rena att ta på mig... Sjukt! Sen började jag reflektera över hur många gånger på 1 dag som jag byter kläder och hur ofta jag tränar, sen föll polletten ner ;) 


Eftersom helgen spenderas hos mamma då jag är barnvakt åt mina två yngre bröder fick jag packa ner helgens träningskläder, det vart 5 uppsättningar ;) 


 


Här är några av gårdagens outfits samt en cloes-up på hur jag ser ut efter ett GRIT pass! 


 


Otroligt nog har kroppen gått med på både Body Pumpen i torsdags samt gårdagens två GRIT pass - tack kroppen! Däremot känns just nu dagens två kvarteler hotade. Jag har fruktansvärt ont i magen, vet inte vad jag gjort för ont för att förtjäna det. Smärtan är dock ett faktum och jag behöver att den lättar, annars blir det avskyvärt att pressa sig igenom Body Pump och Body Balance. Kom igen magen!! 


Igår var jag även på en BIA mätning, en mätning som med hjälp av eletroder mäter kroppssammansättningen, ni får veta mer om den sen :) 


Önskar er en fantastisk dag!

/Jenny 


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards