gymjenny

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Jenny Wigren - 20 maj 2013 19:42

Rösten är hör och häpna på väg tillbaka! Bara så där :D så om det bara är någon tonart starkare imorgon kan jag jobba på utan problem! *lycklig*

Dagen idag har vart bra, bara blivit lite retad för rösten ;) jobbade på till kl 15.00 och efter det vart det gym tillsammans med Johan. Som är redo för en comeback efter ryggproblemen för snart ett år sen, jätte kul! Vi körde bröst och armar

Bänkpress
Bröstflyes
Lutande bänkpress
Bicepscurl
Koncentrationscurl i cc
Smal bänkpress
Tricepspress m rep i cc

Kändes jätte bra och jag fick skön kontakt! Gör mycket för träningen när jag har någon som peppar och passar!

Middagen vart grönsaksfrittata med ägg ute på gräset med älsklingen! Så underbart!! :D

Imorgon vill jag ha tillbaka min röst helt igen!! :)

/Jenny

Av Jenny Wigren - 20 maj 2013 19:42

Rösten är hör och häpna på väg tillbaka! Bara så där :D så om det bara är någon tonart starkare imorgon kan jag jobba på utan problem! *lycklig*

Dagen idag har vart bra, bara blivit lite retad för rösten ;) jobbade på till kl 15.00 och efter det vart det gym tillsammans med Johan. Som är redo för en comeback efter ryggproblemen för snart ett år sen, jätte kul! Vi körde bröst och armar

Bänkpress
Bröstflyes
Lutande bänkpress
Bicepscurl
Koncentrationscurl i cc
Smal bänkpress
Tricepspress m rep i cc

Kändes jätte bra och jag fick skön kontakt! Gör mycket för träningen när jag har någon som peppar och passar!

Middagen vart grönsaksfrittata med ägg ute på gräset med älsklingen! Så underbart!! :D

Imorgon vill jag ha tillbaka min röst helt igen!! :)

/Jenny

Av Jenny Wigren - 20 maj 2013 10:09

är faktiskt jätte irriterande!! Framförallt när det är den jag jobbar med! *sucK* aja, jag får egentligen skylla mig själv, jag har ingen annan att lägga det på. 


Safe to say, jag kanske gick tillbaka till gruppträningen lite för snabbt. Kändes bra under torsdagens Body Pump och jag mådde bra i kroppen på fredagen. JÄTTE BRA, men jag hade ingen röst att direkt skryta med. Jag anser själv att jag låter som mössen i Askungen... inte direkt skräckinjagande. Så på fredagen hade jag turen att en kollega kunde hålla i GRITen på SATS i Uppsala och så fick jag vara med som deltagare. Sjukt roligt att själv kunna ge allt och lite till, blir inte samma när jag håller i klassen, då gäller det att hålla koll på alla andras teknik och vart vi ligger i musiken. Däremot på kvällens GRIT i Enköping så var det upp till mig att skruva på mitt headset, nå galet för att dem skulle höra mig. Det gick och jag somnade som en stenad på fredagen, glad över att ha överlevt. När jag vaknade på lördagen däremot, oj oj! Då önskar jag att mina två hjärnceller hade kunnat kommunicera bättre under fredagen. Förkylningen blossade upp igen och jag tog mig igenom dagen, en helt fantastisk dag i övrigt, med hjälp av alvedon och vilja. Någon röst? Nja, folk skrattade mest åt mig när jag öppnade munnen och försökte få fram ljud. 


Igår mådde jag helt klart bättre, ungefär som idag. Kroppen är med, men inte rösten. Gårdagens Body Balance fick därför hoppas över, väldigt irriterande för jag såg verkligen fram emot den klassen. Så nu ska jag försöka vara smart så jag snabbt kan komma tillbaka i matchen, hoppas fortfarande att allt bara löser sig. Helst idag, senast imorgon för då är planen att klara av Transformer i Uppsala. En träningsform där deltagarna utamanas i SATS Citys multibur, tyvärr leds den klassen helt utan headset och bara med lungkapacitet. Ser just nu mörkt ut för min del.


Idag ska jag däremot ge mig ut i gymmet igen! Älskade gymträning!! Som sagt, nu mår jag verkligen bra i kroppen. Inga problem alls! Bara rösten som inte är med... 


Hoppas såklart att rösten är tillbaka i sin fulla kapacitet till nästa vecka! Då har jag turen att få föreläsa igen, två gånger :D Först på tisdagen den 28 maj kl 20.00 på SATS i Uppsala City samt på Magasinet fredagen den 31/5 kl 18.15, underbart!! 


 

   

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards