gymjenny

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Jenny Wigren - 6 maj 2013 21:12

Älskade gym träning, förlåt för att jag glömt dig!!

Andra passet avklarat och förutom rädslan inför morgondagens träningsvärk så känns det jätte bra!

Sjukt nöjd över kvällspasset och här kände jag mig betydligt starkare :) kan också ha att göra med att jag inte var nyvaken!

Bilder innan träningen, ursäkta jätte smilet men älsklingen stod och förundrades över mitt beteende så jag hade svårt att inte skratta :)

Passet vart som följer:

Bröstpress, hantlar 8-10 x 4
Bröstflyes, hantlar 8-10 x 4
Bicepscurl, stång 10-12 x 4
Baksida axel, hantlar 10 x 4
Hamercurl, hantlar 8-10 x 4
Axellyft åt sidan, hantlar 8-10 x 4
Omvända bicepscurl, stång 10-12 x 3
Armhävningar, fötter på brits 10 x 3
Lutande axellyft, sidan m hantel 10 x 3

Mycket nöjd och med en skön, utmattande känsla i kroppen!! Och imorgon, ja imorgon blir det löpintetvaller.... Oh my lord!

Av Jenny Wigren - 6 maj 2013 07:25

Precis så kändes det när jag intog gymmet imorse! Hjälp vad fort jag tappat *panik*. Visst vet jag om att jag inte vart direkt flitig i gymmet det senaste året, innan flytten neråt så var jag ändå i gymmet 3-4 mornar/veckan tillsammans med min vapendragare Pernilla. Men efter flytten har det bara blivit några tappra försök men inget ihållande, å ja, det kändes idag! Kontakten var inte alls lika lätt att hitta, tog irriterande lång tid att hitta rätt i övningarna och att få in flytet, aja, bara acceptera läget och vara stolt över att jag kom upp, kom iväg och gudarna ska veta - levererade ett i alla fall godkänt ben- och magpass. Jag kan känna redan nu att imorgon kommer träingsvärken vara ett faktum, blir bra det, imorgon ska jag ju bara springa mig igenom lite intervaller ;) 


 


Har även tappat förmågan att ta svettiga gymbilder på mig själv in action :P Så ni får nöja er med denna så länge så hoppas jag snart hitta någon frän app som får mig att se mer levande och faktiskt star ut kl 5.20 på mornarna, wish me luck! 


Dagens första pass vart som följer

Benböj, smith 10-14 x 4

Bulgarian split squat med kelltbell 8-10 x 4

Benpress 10-12 x 4

Fällkniven 12-15 x 4

Utfall i smith 10 x 3

Benspark 10 x 3

Liggande lårcurl 10 x 3

Hjulet - mage 12-15 x 3

Benlyft från ställning 15 x 3


Jag har som mål att va i gymmet 1 gång till idag, då är det bröst, biceps och axlar som ska tränas. Vet bara inte om jag kommer iväg som planerat från receptionen. Min kära kollega ligger nämligen hemma sjuk så vi får se hur länge jag får äran att jobba, kanske blir fram till stängning - livet som delägare är inte alla gånger så glammigt ;) 


Ha en fantastisk början på denna dag!

/Jenny 


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards