gymjenny

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Jenny Wigren - 13 maj 2013 09:36

Jag vaknade redan igår med halsont, så fruktansvärt irriterande! Insåg när det var 4 timmar kvar till mina klasser att det bara var önsketänkande att kroppen skulle klara Body Pump 45 min och sedan RPM 30 min - framförallt när jag redan stod med feber och svettades bara jag tänkte tanken på att röra mig framåt... Så det bidde inte så mycket med den träningen. Istället fick jag snällt åka hem med ordern - SOV! från Sara och Klas! 


Och det var exakt vad jag gjorde! Mår fortfarande inte bra, lever på ibumetin och kraxar på rätt duktigt men den som säger att livet som gymägare är glammigt alla dagar i veckan har fel ;) Nu är det som det är och jag vet att jag blir avbytt tidigare idag så nu gäller det att hålla kroppen flytande tills dess :) 


Idag började även min tillstramning med kosten, blir en massa fokus på grönsaker och frukt ett tag framöver. Nu gäller det att ladda depåerna på vitaminer och mineraler. Jag har alldeles för mycket kul och spännande att se fram emot framöver så något så dumt som förkylning hinns inte med ;) 


Va rädd om er!
/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards