gymjenny

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Jenny Wigren - 16 maj 2013 20:25

den smartaste bruden i stan - däremot en av de envisaste :P 


Veckans första träningspass är äntligen gjort!! 4 dagars vilka fick det bli :) Och självklart betyder även det här att jag inte har ont i halsen eller haft feber de senaste 24 timmarna, då hade jag inte tränat. Jag är envis och ibland lite för naiv men helt tappat bakom flötet är jag inte. 


Morgonen började bra, istälelt för att klockan ringer 04.15 som den gjort hela våren så ringer den numera klockan 7.00 Sovmorgon!! Jag gillar att jobba i Enköping :D Det gjorde att jag han med ärenden, städning och tvätten hemma innan jobbet hägrade. Hade även tiden att äta frukost i lugn och ro, dagen till ära spenderades den framför datorn. Valde att damma av lite gamla låtar till Body Pumpen, kände att det var dags att byta ut triceps och utfall! Kändes minst lika bra under själva passet, valde release 75 - för er som själv kör ;)  Min mysfrukost! :) 


 


Så här glad blir en annan när kroppen åter fått träna! 


 


/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards