gymjenny

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Jenny Wigren - 24 februari 2012 12:56

Blir lite ändrade planer med träningen i helgen!! En av mina kära kollegor på TRIM har blivit sjuk så jag ska ta hennes spinning imorgon istället. För mig är det en självklarthet att ställa upp när någon behöver hjälp, av den enkla anledningen att då finns dem där för mig, den dag som jag är sjuk eller har andra planer :)


Imorgon blir det alltså gym redan klockan 9.00, innan spinningen som börjar kl 10.00 Får bli ett tidigare pass eftersom jag bokat mys lunch med en vän i stan :) Planeringne är A och O i en täningsfreaks vardag ;)


Söndagen bjuder sedan på ett efterlängtat pass mage, rumpa och lår och förhoppningsvis ett lika underbart löpass! Nu när jag va duktig i torsdags och inte körde på lika länge, ja då tycker jag att jag förtjänar att få springa på söndag :)


/Jenny

Av Jenny Wigren - 24 februari 2012 07:48

Det roliga med att klockan ringer 4.30 majoriteten av dagarna är att när den väl ringer kl 6.00 så känner jag mig riktigt pigg :) Vilken sovmorgon!! Så var det iaf imorse, vågen av trötthet slog aldrig till och jag drack kaffe imorse mer för smaken än för viljan att vilja vakna till liv :)


Känns skönt med vilodag idag, kroppen känns inte sliten och den lilla form av träningsvärk jag har är inte direkt påtaglig. Idag njuter jag mer av den tid jag får över när jag inte ska planera in träningen, transporten till träningen och detta eviga duschande! Det är inte antalet träningspass/vecka som är direkt chokerande utan alla antal gånger som jag duschar, det är snarare imponerande ;)


Gårdagens pass gick jätte bra! Vi var så många i salen så redan efter uppvärmningen rann det svett om oss, tröjan var dyngsur när den väl åkte av, så UNDERBART!


Så idag sitter jag utan min kesella men med en god kopp kaffe :)


/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards