gymjenny

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Jenny Wigren - 5 februari 2012 20:34

Dag nr 3 som jag fått erkänna att kroppen inte är hundra... långt ifrån faktiskt :( Så min fina träningsplanering fick stryka på foten! Började redan på torsdagen och nu sitter jag här på söndag kväll och måste erkänna att jag har ont i halsen, å jag tränar inte då! Det är ett stort big no no och eftersom jag vill bli frisk så ser jag hellre att jag vilar en dag extra än att bli riktigt sjuk och blir helt däckad i veckor!!


Har inte heller känt mig iform så ni kommer inte få se form bilder... men jag kan erkänna att jag la in en typsik dag i mitt kostprogram och ja... vad ska jag säga?! Enligt min "norm" som är Kvinna 18-30 år, aktiv så ska jag äta ca 2557 kcal/dag och en tyspisk dag för mig ger mig 1360 kca/dag.... dags att äta mer! Ska däremot bli väldigt intressant att se vad kroppen visar nu på vägningen i veckan! Jag skulle testa att äta mer, och i det här fallet mer kolhydrater och nu blir det svart på vitt... hur kommer det att se ut efter tvp veckor med kolhydrater :)


Jag har inte heller lagt upp ett typiskt Core pass *skäms* men det kommer under morgon dagen =)


För även om jag inte kommer träna imorgon... måste va smart! så kommer jag jobba =) yey!! Inte lätt för mig att inte ha något att göra, så imorgon får jag stimulering av arbete iaf =)


Sov så sött!! Det ska jag ;)


Puss

/J

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards