gymjenny

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Jenny Wigren - 27 februari 2012 12:47

Vilodagen får fortsätta vara fredag, den dagen som passar bäst helt enkelt :) Denna vecka fanns det inget val heller, inte när en efterlängtad Body Pump kvartal ligger på lördagen :) Ska bli väldigt kul att få komma in i ett nytt program men det betyder också en enda sak... Dags att rensa i kalnedern för nu blir det mycket "plugg" innan dem nya koreografierna sitter i ryggraden :)


The plan ;)


  


Och som vi alla kan se, så finns ingen plats för sjukdom!! Dagens tredje kopp te, here we go!!

/Jenny



Av Jenny Wigren - 27 februari 2012 07:43

Det är mottot för dagen! När pulsen ökar lite för fort vid ansträngning och en hals som kliar... ja då är det bättre att gå till gymmet, ta de vikter som kroppen går med på, än att bara ligga kvar i sängen ;) Iaf så länge som halsen inte tokvärker och febern är ett faktum :P


Helgen har vart underbar!! Den har gått i ett galet högt tempo och planering har vart A och O! Redan kl 9.00 i lördags var jag och älsklingen på gymmet för att hinna köra axlar, rygg och triceps innan kl 10.00 då jag vikade för Eva på spinningen på TRIM. Efter det var det lunch och mys m P, kostföreläsning för SDFF, en kopp kaffe med coachen Peter, för att avsluta dagen med sushimiddag med svärmor och så småningom kvalitetstid i soffan med mitt allt :)


Lördagens pass:

Militärpress 10 x 3

Rodd, smalt 10 x 3

Frenchpress 10 x 3

Latsdrag 10 x 3

Marklyft, raka 10 x 3

Pullover 10 x 3

Tricpespress 10 x 3

Axellyft, sidan 10 x 3


Söndagen bestod av husfix, allt från städ till räkningar till allt annat jätte roligt!! För att sedan avsluta med pass på TRIM och sedan gymgenomgång med några av instrukröerna där :)


Så nu, nu är jag glad att det äntligen är måndag igen och att jag kan sitta i lugn och ro och jobba bort det som ligger på mitt skrivbord :) Träningen imorse vart inget person bästa men det vart av ;)


Dagens pass: 10 x 3 på alla övningar

Bröstpress

Bröstflyes, kabel

Axelpress

Baksida axel

Bicepscurl

Axellyft, åt sidan lutande

Hamercurl

Tricepspress, kabel

Dips

Armhävningar


Och sist men inte minst, så här slutade förra veckan :)

 

Härlig måndag på er mina vänner!!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards