gymjenny

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Jenny Wigren - 20 februari 2012 18:33

Måndagen har gått i en himla fart!! Nu är det redan kväll och jag sitter här i soffan med datorn, redo för att äta upp resten av middagen, dricka en kopp kaffe, titta på TV, MEN framförallt sätta dem sitta pusselbitarna på det som väntar nu under veckan :) Är så enormt glad för alla möjligheter jag får! Både projektet och mina föreläsningar i helgen sätter lite extra krydda på tillvaron. Framförallt håller det igång mig, en annan har inte fått smeknamnet duracell kaninen för att jag är bra på att peta naveludd om dagarna :)


Däremot så kommer jag senast 21.00 ligga i sängen! ..... okej kanske 21.30 men det är absolut senast! För många av mina älskade kollegor har suttit med feber under dagen och jag vägrar, läs VÄGRAR ligga sjuk.... så enkelt är det. Jag har gjort min del nu så, för att hålla mig frisk och kry så kommer jag ta en slurk Kan Jang (varför är det så vidrigt?) och sen sova ordentligt under natten, så jag ger min kropp den bästa förutsättnignen för att må bra =)


Imorgon, ja imorgon är det äntligen dags för RPM igen :D


Puss!

/Jenny

Av Jenny Wigren - 20 februari 2012 10:14

Japp, så här ser då planen ut.... märk väl, jag har planerat in en vilodag! Sen hur det slutar, ja.... det tar vi sen :)


  



Av Jenny Wigren - 20 februari 2012 07:44

Måndag morgon och första träningspasset är avbockat och klart :)


Gårdagens pass gick också jätte bra, så sjukt skönt att va igång igen!! ÄNTLIGEN måndag :D Idag har jag ett enda mål och det är att gå och sova i tid... för det är sjukt va trött jag är, men sover man inte så brukar det bli resultatet... :S


Förra veckans träning vart som följer:


 


Dagens pass vart som följer:

Bänkpress 10 x 3

Bröstflyes, uppåt 10 x 3

Axelpress 10 x 3

Baksida axel 10 x 3

Hantellyft, lutande åt sidan 10 x 2

Axellyft kombo med tricepspress bakom huvudet, viktplatta 10 x 2

Koncentrationscurl 10 x 3

Tricepspress m rep 10 x 3

Bicepscurl 10 x 3

Dips 10 x 3


Så som sagt resten av dagen blir lugn, finpust på PT jobb, förberedelse av två föreläsningar till helgen och text som ska skrivas till ett hemligt projekt... men sen, ja sen ska jag tydligen sova ut tills imorgon :S Tur jag älskar livet och får gå hög på det!!


Veckoplaneringen kommer senare :)


/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards