gymjenny

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Jenny Wigren - 6 februari 2012 08:09

Och jag börjar den utan träning, känns konstigt och jag saknar min morgonrutin med träning... Får tänka positiva tankar om de träningspass som blir av denna vecka istället. Fast jag måste med handen på hjärtat erkänna att just nu känns ett spinnigpass m intervaller imorgon som en riktigt dum idé... Får ge det några timmar men om jag har samma tryck i bröstkorgen även då och halsont ja, då är det bara att börja ragga ersättare!


Förra veckan vart alltså som följer:


Månadag: Gym

Tisdag: RPM
Onsdag: Gym + Body Balance

Torsdag: Löp. intervaller


Mitt mål med denna vecka är som fäljer:


  



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards