gymjenny

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Jenny Wigren - 29 februari 2012 07:52

Okej... kan med handen på hjärtat säga att det kanske inte gick riktigt som jag ville idag på vägningen?! Passet gick iofs väldigt bra men just nu är jag mest irriterad över vägningen. Ansåg kanske inte att jag hade förtjänat dagens siffror..!


För 1 månad sen:

Vikt: 57.9 kg

Fett%: 22.7%

Fettvikt: 13.1

Torrvikt: 12 kg


Idag, 29/2:

Vikt: 59.6 kg

Fett%: 22.9%

Fettvikt: 13.6 kg

Torrvikt: 12.3 kg


Ja, det är inte världens skillnad men det har gått åt fel håll och jag hade hoppats och ÖNSKAT en tydligare viktminskning!! Så nu blir det hårdhandskarna... inget slarv what so ever!! Varken med fel mat eller för den delen, för lite mat!


Ljusningen under morgonen var kommentaren från en av mina underbara kollegor!! Hon undrade om jag hade börjat deffa eftersom hon tyckte jag såg bitig ut när jag körde chins :D Tack älskade vän, det behövdes idag ;)


Passet gick som sagt väldigt, väldigt bra :) Ökade lite på några av vikterna och jag klarade av 3 set med marklyft innan händerna tackade för sig!


Dagens pass:

Benpress 10 x 3

Bulgarian Squat i smith 10 x 3

Latsdrag, smalt

Rodd, brett

Benspark 2 set 1 ben, 1 set båda benen

Lårcurl 2 set 1 ben, 1 set båda benen

Marklyft, traditionella

Chins


Nu tänker jag dricka mitt kaffe och faktiskt... sura lite till över resultatet!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards