gymjenny

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Jenny Wigren - 9 februari 2012 15:46

Nam nam, nu blir det Kesella m äppelmos :D


 


Hörs senare... eller imorgon ;)


/Jenny

Av Jenny Wigren - 9 februari 2012 13:24

Snälla, älskade lilla kroppen håll nu då! Jag vill, jag kan och jag ska träna ikväll, jag får ta det för vad det är =) Personligen gillar jag att gå på pass där instruktören alltid gör sitt bästa, även om han/hon måste göra de lättare övningarna, eller som jag kallar det nivå 1 :) I regel lägger jag upp övningar där mina deltagare antingen kan följa nivå 1, nivå 2 eller nivå 3, bereoende på både dagsform och träningsvana. Ikväll kommer jag ligga på nivå 1, pga att dagsformen är där :D Annars är såklart alltid målet att ligga på nivå 3 =) Dels för att jag vill vara stark och kunna inspirera mina deltagare att höja sig till nästa nivå :)


Jag kommer att komma igång med matuppdateringarna nästa vecka igen, jag har bara totalt glömt det och har, handen på hjärtat ingen direkt aning om vad jag ätit de senaste dagarna... nämnde jag att jag legat med feber :S


Nu dricker jag iaf 3 koppen kaffe för dagen och jobbar på att spjälka lunchen så mycket som möjligt =) Nu är det 3,5 tim kvar på jobbet innan det är dags att peppa och jobba stenhårt med min ena PT kund och slutligen 1 tim spinning och 30 min Core =) Sen... sen kommer det bästa - då får jag pussa på min älskling igen, för ikväll kommer han äntligen hem igen :)


/J



Av Jenny Wigren - 9 februari 2012 11:30

och lycklig över att jag har tagit ett steg tillbaka i vardagen!


Jag har bestämt mig för att köra på alla de träningspass som kommer framöver, nu har jag vilat helt i över 1 vecka, det räcker! Jag kommer köra så pass som jag kan, men som jag alltid säger - något är alltid bättre än inget!


Så efter en rejält reviderad veckoplanering så ser det ut som följande:



  



Detta är vad jag kallar bättre än ingenting :) Blir mycket spinning i helgen eftersom jag tagit på mig två extra pass på TRIM - www.tranaimatfors.se


puss!

/J


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards