gymjenny

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Jenny Wigren - 14 februari 2012 07:58

Hoppas ni alla får en underbar dag, även om denna dag till stor del riktar sig mot kärlekspar så vill jag slå ett slag för kärleken till vänner, familj och sig själv!! Glöm inte att visa ALLA dem du älskar runt omkring dig lite extra mycket ömhet, vänskap och kärlek just idag :*


Själv började jag med att ge mig själv kärlek genom RPM, underbart och jag var riktigt pigg... Fick försöka dämpa mig lite så jag inte skulle skrämma slag på mina älskade deltagare som kanske inte såg riktigt lika pigg ut som jag kände mig :D


Så nu har jag en arbetsdag framför mig på StjärnaFyrkant innan jag går mot Gold's Gym och drillar en av mina PT kunder, hon ska också få lite extra mycket kärlek ikväll, då intervaller bl.a står på schemat ;)


  

Min tattuering med orden "Kärkek"  "Familj", format som ett hjärta, som trots va kortet säger är taget 12/2 2010


Så ge dig själv en kram och en dag med bara positiva ord, klarar du det? Att under en hel dag bara ge dig själv komplimanger och stoppa eventuella negativa tankar? Testa!!


PUSS!


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards