gymjenny

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Jenny Wigren - 12 februari 2012 18:51

Vet inte om jag ska känna att jag just nu sitter och varvar ner efter min styrkeklass på TRIM eller om jag laddar upp inför spinningen med Matfors fotbollsgrabbar :P Roligt hade vi brudar i all fall (japp bara tjejer på klassen!!) och roligt och jobbigt kommer grabbarna att få det - LOVELY! Under tiden så sitter jag nu och jobbar med planeringen för mina PT kunder, nu ska träningsscheman skrivas, träningspass sättas i detalj, kostdagböcker läggas in och räknas på och sist men inte minst - smarta mellanmål ska skrivas ner till dem :) Mellanmål är något som många glömmer (?) eller struntar i, synd eftersom det är ett bra sätt, anser jag, att hålla blodsockret och hungern i schack mellan huvudmålen. Jag fungerar även som så att jag har svårt att äta mycket på samma gång, då är mellanmål guld värt!! Jag har personligen snöat in på kesella och lågkalori sylt (nähä?!) eller frukt + proteinshake...


* Har du något bra tips på ett mellanmål?!


Har ännu inte nästa träningsvecka klar för mig, bara på ett ungefär... vet bara inte hur jag ska få in allt?! Jag har verkligen inte problemet att inte få in träningen i min vardag, för mig handlar det om att ta ut det jag verkligen vill och måste, å då ta bort resten. Svårare än det låter... När jag nu jobbar extra med träning så kommer det in träningstimmar via det, dessutom älskar jag att träna med min sambo och mina vänner = ännu fler träningspass. Sen har jag även ett mål, ett mål som kräver mycket nötande i gymmet, ett nötande som min sambo och vänner inte prioriterar på samma sätt.... ja då blir det träningstimmar på egen hand där SAMT att jag fortfarande har en tävling med chefen att träna på - löpning. Tur att det är samma träning som krävs för att jag ska orka ligga hack i häl på min älskade PT kund och peppa in henne i mål på sin drömtid :) Så ja... hur hade jag tänkt lyckats med detta... för något som absolut inte får glömmas är den underbara återhämtningen och vilan... hahahaha, ja det är tur jag är optimist :P Får fundera ett tag till innan jag sätter den kommande veckans träning, en sak är i alla fall säker, imorgon kl 6.00 är jag i gymmet igen med vackra Pernilla och ger allt i axlar, armar och bröst :D  - hoppas träningsvärken hinner lägga sig i triceps :S


/Jenny

Av Jenny Wigren - 12 februari 2012 09:10

Hoppas ni alla haft en trevlig kväll och sovit sött :)


Jag hade en underbar lördag!! Fylld med träningen, mysig promenad runt sidsjön i solen och massa skratt och mys med vänner på kvällen och ja, jag tänker va så jobbig och säga - gud va skönt det var att inte dricka!! Slippa tröttheten och framförallt känslan dagen efter :)


Idag blir det en lugn dag med städning, soffmys (vi ska leka bakisdag) och några timmar med jobb och planering för gruppträningen och mina PT kunder. Sen först ikväll blir det träning igen :) Längtar redan!


Däremot väldigt glad att jag slipper träna överkropp idag för jag har fantastiskt nog träningsvärk i armar och rygg!!!!!


/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards