gymjenny

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Jenny Wigren - 21 februari 2012 16:03

Mitt mellanmål dagen till ära!


  


Innan jag tar mig an PT kunden kommer jag ta min andra portion proteinshake också... OCH till min enormt, helt otroligt stora glädje så smakde min nya sort himelskt! Äntligen ett pulver som inte ger mig kvälvningar :D Vart Svenskt Kostillskott, Core Protein m. smak jordgubb   


/J




Av Jenny Wigren - 21 februari 2012 12:49

vi säger så iaf :S jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk.... osv!


Maten är intagen, dagen till ära tacopaj med ägg + grädde som deg :) Känns ändå väldigt bra att kunna säga tacopaj, för tacopaj låter som "vanlig" mat när jag säger det högt i lunchrummet.... slipper någon blick och kommentar genom det ;)


Tänkte även ge er en liten bild på en del av dagens intag av kostillskott :) så kan det se ut när jag är i farten, de vita är en preworkout (PWO) med creatin som skyddar musklerna både under och efter träningen samt ger lite mer energi till musklerna under träningen... just energi biten har jag inte märkt av en, men jag har inte gett upp ;) Sen är det andra pillret en Fatburner (nej jag tror egentligen inte att det händer mer bara för att jag äter ett piller med hög koncentration av grönt te, hallon och ett enzym som vi har naturligt när vi äter. Men det lilla som den eventuellt gör, är värt det för att jag ska äta!) Sist och faktiskt minst är mina omega-3 tabletter, de äter jag även om jag inte skulle ha som mål att bygga muskler.


 


Dags för en kopp grönt te och sen kör vi pass nr 2 på jobbet :D


/Jenny

Av Jenny Wigren - 21 februari 2012 07:58

Usch usch, känner av arbetskollegornas små baciller så idag blir det till att förvisa dem ut ur kroppen!! Mantrat är "jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk" och för att fira detta tar jag en alvedon och börjar tugga halstabletter... INTE *host host* för att halsen kliar och för att huvudet känns tungt... absolut inte ;)


Dagens RPM pass var underbart!! Som alltid, så sjukt skönt när pulsen jobbar och svettetn rinner!!


Resten av dagen blir till att äta, jobba, äta lite till och sedan köra hårt med min PT kund :)


puss!!

/J

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards