gymjenny

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Jenny Wigren - 28 februari 2012 19:17

Sitter och är produktiv med datorn... har faktiskt tagit det lugnt i soffan framför TV:n i en hel timme *stolt* så nu ska jag få undan lite annat som ligger och ska göras ;)


Sen blir det sömn och uppladdningen inför morgondagens ben- och ryggpass, och icke att förglömma INVÄGNING! Imorgon är det upp till bevis... :P


Puss!!

/J

Av Jenny Wigren - 28 februari 2012 12:48

Benen har börjat repa sig men oj oj vad de vart slut! Underbart!!


Kvällen gick från fullproppad med en massa kul till att bli en mys kväll i huset. En avbokad PT timme gör att jag nu får äran att köra hem i rusningstrafik (NOOOOOOO) även idag :P Så kan det bli :) Får krypa ner i soffan med kisse katten och läsa en massa tidningar som ligger på hög... har fortf inte tagit mig igenom månadens Body eller Fitness Magazine.... fast när jag tänker efter så är frågan om jag ens läst januarinumrena än :S Så inte ens jag hinner allt ;)


Puss!

/J

Av Jenny Wigren - 28 februari 2012 08:25

Å herregud va tungt det var denna morgon!! Inte att ta sig upp ,det gick överraskande bra :) Att vakna pigg kl 4.40 det är en konst ;)


Men själva passet!! Oj oj säger jag bara! Mjölksyran kom redan i låt nr 2, ungefår då som jag visste hur resten av passet skulle gå ;) Det sjuka var att flera av deltagarna upplevde samma sak... vem har mixtrat med cyklarna?! :P Eftersvettningarna slutade först 1 tim efter passet och att gå från gymet till mitt älskade jobb var ren tortyr! Kom knappt ett halvt steg fram :S


Så nu tänker jag sitta på min stol och njuta av att jag är på plats och att jag har en helt fantastisk arbetsdag framför mig, en PT träff för att sen avsluta det  hela med soffmys hos Madde <3


 

Me today!!


Puss!!!

/J

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards