gymjenny

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Jenny Wigren - 2 februari 2012 13:02

Sitter nu och njuter av att fått i mig en väldigt god och mättande lunch., med kolhydrater :D Kände att om kroppen ska klara återhämtningen från imorse och även ha energi nog att ge järnet ikväll, ja då behövde det laddas lite energi =) Så fungerar iaf jag, sen finns det dem som måste ha kolhydrater varje dag för att känna så, å dem som överlever helt utan, vi är olika helt enkelt :)


Tänkte även skriva ner gårdagens kost som vart:

Frukost, 5.00 - 2 smörgåsar, smör och ost, 1 glas mjölk och 1 kopp kaffe

Efter träning, 8.00 - 1 äpple m keso

Mellis, 10.00 - 2 smörgåsar, smör och ost, cola zero

Lunch, 12.00 - Kalkonfilé m grönsaker och vitlöksås

Mellis, 15.00 - 2 kiwi m keso

Innan träning, 17.30 - 1 måltidsbar

Kvällsmat, 21.00 - 2 smörgåsar m philadelphia


Mkt bröd MEN också fler måltider :) nu går det max 2-3 tim mellan varje mål och då känns det ok att det bara är ca 2 av dem som är större :)


Sen, med handen på hjärtat, lovar jag att innan söndag kväll ha lagt ut inlägg med

* Fomrbilder, så får ni se hur jag ser ut ;)

* Ett vanlgit Core upplägg för mig när jag kör klassen

* En uträkning på hur mkt jag behöver i energi och ungefär hur jag ligger


Mkt löften nu, men allt för er :D


/Jenny

Av Jenny Wigren - 2 februari 2012 08:02

Jag har träningsvärk i rumpan!! Underbart, på riktigt ;) Min största utmaning med fysiken just nu är rumpan, den är som inte riktigt i samma form som resten... men men, vi lämnar min rumpa och så fortsätter jag vara glad för att träningen tagit där jag vill :)


Body Balance passet gick också bra, skönt att iaf få ett pass i veckan som sträcler ut och får ner andningen i min annars rätt fartfylda vardag. Sen gillar jag verkligen statisk träning, det tajtar till musklerna på ett väldigt bra sätt och utmanar på ettt annat plan än dynamisk styrketräning.


Nu imorse så fick jag äntligen chansen att utmana mig i intervaller igen, det känns lättare för varje gång och jag får verkligen ner andningen mellan ökningarna. Just nu känner jag att en dubbelstege inte ska va allt för omöjligt, MEN jag är minst lika säker på att kommer ångra beslutet den morgon jag står där och ska upp igen ;)


Så torsdag morgon och jag kan konstatera att jag har 5,5 tim träning kvar denna vecka ;)


PUSS!!
/J


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards