gymjenny

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Jenny Wigren - 10 februari 2012 20:32

Om min PT kund vill springa Vårruset med mig, ja då finns det bara en sak att göra!! Jag är nu anmäld till Vårruset den 23 maj i Sundsvall, nu kör vi!!!! (löpträningen MÅSTE komma igång, helst igår :P)


 


Vill du också, som tjej/kvinna/dam, springa så kicka in på www.varruset.se redan nu :D


Sussa sött, det ska jag! För imorn blir det spinning och ett ryggpass a.k.a plåga-älsklingen-i-gymmet för nu har han äntligen tecknat in sig på gym igen ;)


/Jenny

Av Jenny Wigren - 10 februari 2012 14:29

Förstår inte själv varför jag är nervös, är egentligen inte en stor grej... vem idag bloggar inte?! (okej, rätt många men iaf) Det jobbiga med detta är att faktiskt stå för att jag har ett störra mål med min träning, nu har jag något att bevisa, prestera och faktiskt leverera... en sporre definitivt men framförallt - skitläskigt!


Nu var det iaf, gjort.... hade hellre dragit av ett plåster ;) Facebook here I'm!!


  


Av Jenny Wigren - 10 februari 2012 08:12

har jag fått träna!! Skoja inte va underbart skönt det var... det är här som jag accepterar att träning för mig helt klart är en drog! Helt plötsligt så är jag lugnare, gladare och piggare i hela kroppen :D Idag efter 1 tim spinning och 1 gympass så känner jag mig levande igen!!


Vart inga rekord men gud va skönt att va tillbaka :) Nu idag blir det inge mer, ska börja lugnt - men både lör + sön kommer bjuda på dubbelpass   


    


Dagens pass där jag hade gästspel/sällskap av arbetskollegan Kristoffer vart:

Bröstflyes i kabel 15 kg 10 x 3

Bröstpess 9 kg 10 x 3

Axelpress 8 kg 10 x 3

Axellyft, sidan och fram 4 kg 10 x 3

Baksida axel, framåtlutande 3 kg 10 x 2

Axellyft sidan, lutande 10 x 2

Hamercurl 8 kg 10 x 3

Tricepspress m rep 25 kg 10 x 3

Scottcurl 15 kg 10 x 3

Dips -25 kg 10 x 3


UNDERBART!! Imrgon är målet att köra lite rygg för mig själv efter spinningen :)


PUSS!!!

/J


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards