gymjenny

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Jenny Wigren - 17 februari 2012 15:23

nu är allt (förutom socker) tillåtet!! Känns bra att jag har så roligt på jobbet så det håller igång mig :)


 

 Är för trött för att ta diskussionen äka VS light, vi spar den till ett annat tillfälle ;)


PUSS!!
/J

Av Jenny Wigren - 17 februari 2012 07:50

och då är det till att lyssna! Säga vad man vill, men att vara flexibel har jag inga problem med :) Kände redan igår att tröttheten hade gått från "under kontroll" till "mindre kul", när jag dessutom vaknade imorse med en trött och seg kropp med träningsvärk i ljumskarna så fick jag tänka om. Att köra löpning var bara att glömma och behovet av en vilodag var tydlig så, imorse körde jag istället triceps, axlar och rygg. Det gör att jag skippar intervallerna denna vecka och kör en vilodag imorgon! Kommer med all säkerhet köra Body Balance för mig själv hemma, bara för att komma ner i varv och sträcka ut mina ljumskar (och icke förglömma rumpan) men jag ser det som vila, aktiv vila, men vila :)


Dagens pass vart alltså:

Rodd, smalt 30 kg 10 x 3

Latsdrag, brett 30 kg 10 x 3

Frenchpress, stång 10 kg 10 x 3

Militärpress, stång 15 kg 10 x 3

Baksida axel på bänk, stång 10 kg 10 x 2

Axellyft m tricepskombo 10 kg 10 x 3

Pullover 8 kg 10 x 3

Chins - 25 10 x 3

Rodd, brett, stång 20 kg 10 x 2

Dips -20 10 st - 15 10 st


Riktigt nöjd och det ska bli skönt med vilodag :) På söndag ska jag och älsklingen dessutom på spa så då ska kroppen få bada varm bubbelpool och sitta i bastu, är jag inte en ny människa då.... ja då hittar jag på något nytt ;) Kan eventuellt va dags för massage igen, å vad jag inte vill det!! Jag tillhör den delen av mänskligeten som anser att massage egentlgien är tortyr och inte det minsta skönt.... jag ger, vilken dag som helst i veckan, hellre massage än går på det själv. Vilket är synd, för massage som återhämtning är kanon och något fler skulle unna sig!


PUSS!
/J - som dagen till ära äter keslla :)

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards