gymjenny

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Jenny Wigren - 20 april 2012 21:11

Å så var det fredag igen :) Ikväll är jag extra glad över att jag klarat alla mina klasser och att jag känner mig riktigt nöjd med dem! Säger det igen, jag älskar att va instruktör :D


Det som jag däremot får acceptera är att rösten är borta, det som vart kvar är något hest kraxande... med andra ord, Jenny, gumman - va tyst! Jo tjena ;)


Så här såg jag iaf ut nyss hemkommen efter denna fredag, helt klart mer slut än förra kortet, men med lite smink så döljs det värsta :P


 


Om den kroppsdel jag var mest tacksam för förra veckan var rumpan så är det dessa godingar som ska ha tack nu, tack för att ni tillåtit mig 4 pass spinning/RPM!! Jag vet att jag lovat att inte köra mer än 2 och max 3/vecka för att ni inte ska krampa... Min relation till mina vader är ngt komplicerad :P


   


Nu tänker jag sjunka djupt, djupt ner i soffan med dessa godingar!! Boken är lånad av min underbara PT kund Natalie som menar att denna bok är super... jag tänker inte spy galla över den förns jag läst den, MEN - jag skulle vilja veta vilka källor hon använt sig av och VAD hon bygger sina teorier på?! Fast nu har jag lovat att ha ett öppet sinne och ge denna bok en ärlig chans, och ett löfte, ja det är ett löfte!



Sov så sött!! Imorgon, då är det vilodag med strort V

Puss!

Av Jenny Wigren - 20 april 2012 07:52

Den fina komplimangen fick jag igår efter mitt spinningpass på TRIM, av en deltagare som för första gången gick på mitt pass! Å ja, jag tar det som en komplimang när han sitter ner, halvt förstörd i en soffa utanför passalen och eftersvettas samtidigt som han säger detta till mig!! :D Jag blir så stolt! För det är så jag jobbar, jag vill att de som kommer på mina pass verkligen känner att de får ut max av träningen, att de känner och upplever att 45-75 min med mig är allt de behöver för att känna att de fått in sin träning. Jag vill inte att mina deltagare ska känna att de kanske ska gå på löpbandet efter ett pass med mig, de ska snarare be om bärhjälp hem ;)


Idag skulle jag vilja ha bärhjälp hem! Kroppen är galet sliten och trött, att rösten dessutom är på väg bort är ytterliggare ett tecken på att vila imorn är en riktigt, riktigt bra idé!! Men efter morgonens inhopp på Spinning (vart RPM) och Core så är det bara 60 min kvar träning denna dag, sen tänker jag dö i soffan!!


En sliten och trött tjej, men gudarna ska veta jag är bra lycklig och glad över mitt liv! Och att jobba som instruktör tänker jag inte sluta med på sjukt många år!!


 


5 min efter detta kort fick jag en komplimang för att jag såg så pigg ut, tack Joanna, det var väldigt gulligt sagt!


PUSS!!



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards