gymjenny

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Fredagsmys!!

Av Jenny Wigren - 20 april 2012 21:11

Å så var det fredag igen :) Ikväll är jag extra glad över att jag klarat alla mina klasser och att jag känner mig riktigt nöjd med dem! Säger det igen, jag älskar att va instruktör :D


Det som jag däremot får acceptera är att rösten är borta, det som vart kvar är något hest kraxande... med andra ord, Jenny, gumman - va tyst! Jo tjena ;)


Så här såg jag iaf ut nyss hemkommen efter denna fredag, helt klart mer slut än förra kortet, men med lite smink så döljs det värsta :P


 


Om den kroppsdel jag var mest tacksam för förra veckan var rumpan så är det dessa godingar som ska ha tack nu, tack för att ni tillåtit mig 4 pass spinning/RPM!! Jag vet att jag lovat att inte köra mer än 2 och max 3/vecka för att ni inte ska krampa... Min relation till mina vader är ngt komplicerad :P


   


Nu tänker jag sjunka djupt, djupt ner i soffan med dessa godingar!! Boken är lånad av min underbara PT kund Natalie som menar att denna bok är super... jag tänker inte spy galla över den förns jag läst den, MEN - jag skulle vilja veta vilka källor hon använt sig av och VAD hon bygger sina teorier på?! Fast nu har jag lovat att ha ett öppet sinne och ge denna bok en ärlig chans, och ett löfte, ja det är ett löfte!



Sov så sött!! Imorgon, då är det vilodag med strort V

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Wigren - 12 maj 2015 21:46

Imorse ledsnade jag lite grann... jag tycker det är väldigt fascinerande att vi i Sverige är extremt hälsomedvetna, vi har rätt bra koll på vad som är hälsosamt och matas dagligen av inspiration kring hälsa, hälsosamt och att må bra MEN trots det öka...

Av Jenny Wigren - 11 maj 2015 08:51

I lördags var jag äntligen på eventet MammaPower som hölls av träningsevent.se - och jag är så tacksam att jag åkte!!    Eventet var extremt professionellt gjort och förutom galet bra föreläsare/tränare så väcktes min inspiration! Jag valde att s...

Av Jenny Wigren - 4 maj 2015 17:42

För en vecka sedan avslutades första omgången av viktminskningsgruppen som jag höll - tillsammans har de 14 st deltagande gått ner 103.9 kg och jag är jätte stolt över dem! Gruppen har inte haft som fokus snabb viktminskning eller någon speciel diet ...

Av Jenny Wigren - 27 april 2015 11:04

Jag kan inte svara på om intresset för mammaträning och mammamagar är ett "nytt" fenomen sen nått år tillbaka eller om det vart lika aktuellt förr - däremot kan jag konstatera att intresset för träning har ökat markant både när det gäller träning und...

Av Jenny Wigren - 26 april 2015 17:55

Just nu i denna stund sitter jag bredvid min älskade dotter som borde ha somnat för länge sen, detta resulterar i att jag stoppar in nappen, hon drar bort den, blir jätte sur och skriker för att nappen inte är i munnen och jag stoppar in nappen... oc...

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards