gymjenny

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Jenny Wigren - 4 april 2012 12:45

Förutom att de är mina favorit dofter så är det även nu mina favorit smaker på yoghurt!! Har även "unnat" mig digestivkex (tacksamt för allt som magen tillåter) och Cola zero! Trots allt och trots allt som kan hända så njuter jag av dagen och känner mig lyckligt lottad :)



 Njuter även av ett soligt väder i sundsvall dagen till ära, vad termometern står på.. ointressant! Jag fokuserar på solen :)


/Jenny

Av Jenny Wigren - 4 april 2012 08:09

Har fått den nya pedigre reklamen på huvudet... vet inte hur bra det är när jag går runt flera gånger per dag och tänker på denna lilla hund och tyst för mig själv tänker "nom nom nom, nom, nom nom, nom nom!!" Meeeen att säga att jag har alla hästar hemma är ju att ta i ;)


Gårdagen bjöd på ett mindre bra avslut, önskar här att jag kunde skriva att jag var ute och åt och sen vart jag matförgiftad men dess värre var det min egan matlåda som bidrog med detta!! Nån som vill komma förbi på middag? jag kan laga maten ja :P Sen måste jag acceptera att allt hem över har inte blåst förbi än och när det är strul, stessigt osv ja då kan du inte äta som vanligt kvinna!! Med dem orden sagda, jag lever åter igen på yoghurt! Tur att jag gillar yoghurt! Känner mig lite svagare och skakig men jag är iaf på jobbet och jag tänker levererar ett underbart Body Balance pass idag, gymmet imorse vart PT light med P, hon fick en liten försmak på hur det är att ha mig som PT. Hon slapp iaf att jag skrek på na, så som jag gör när det är på riktigt ;)


Så för att få in min benträning denna vecka så får jag helt enkelt göra upp en date med min bror Joel på ett gym i Enköping... Jag har hört att man kan lyfta galet tungt när man äter yoghurt! (vald sanning)


Utöver det så är det nog ljuset som inspirerar mig mest just nu! Så underbart att det äntligen är ljust både när jag åker in mot stan (kl 5.25) samt när jag kommer hem (om jag kommer hem innan 20.30 det vill säga).


Ja, jag tänker fortfarande på pedigre reklamen, så här får ni den! P, du som inte sett den än, varsågod :P


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wkPBiDnvwnQ


/J


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards