gymjenny

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Jenny Wigren - 18 april 2012 21:31

Säger godnatt och tackar för en helt underbar dag!! Önskar er alla en underbar torsdag, så hörs vi imorn :*


   


trött tjej på väg att lämna gymmet för att åka hem :)

Av Jenny Wigren - 18 april 2012 17:15

Har fått äran att vicka på fredags spinningen på TRIM! Ska bli jätte kul men jag inser att det kommer göra ont... Från 1,5 vecka utan att ha suttit på en spinningcykel till att nöta 3 pass på 1 vecka! Bara att bita ihop och härda, det är helt klart värt smärtan :D Om du kan och är i närheten så är det nu på fredag kl 17.45 som gäller ;)


Önskar er en underbar kväll!! Det kommer jag ha :)


/Jenny

Av Jenny Wigren - 18 april 2012 12:47

Än så länge ingen ny magbild men jag har iaf mätt mig igen så får ni se om det går åt rätt håll eller inte ;)


Jag har valt att mäta tre punkter på kroppen som känns relevant inför mitt mål att få fram magrutorna! Dagens mätning vart som följer:


Stuss: 94 cm (-2 cm)

Höft: 84 cm (-4 cm)

Mage, över naveln: 71 cm (- 6 cm)


Så ja, det går åt rät håll!! Har även fått komplimanger från gårdagens magbild och det värmer!!


Dagens underbara lunch på mango chutney lax m quinoia och tomater ligger i magen. Så nu ska jag njuta av en kopp grönt te och va produktiv resten av eftermiddagen på Stjärna Fyrkant :)


Ikväll väntar återigen ett underbart Body Balance pass, längtar verkligen! Å slutligen en PT träff :)


Rumpan kommer hamna mjukt i soffan runt 21 tiden även ikväll, och ja, jag älskar mitt lilla liv!!


/Jenny


Av Jenny Wigren - 18 april 2012 07:54

Blir så lycklig ända in i själen när jag ser hur bra framsteg mina PT kunder gör!! Jag har i dagsläget tre stycken PT kunder, två jag har regelbundet och en sporadiskt (hon har mål som gör detta möjligt).


Dem två jag kör mest med gjorde igår jätte prestationer och det är så kul att se hur mycket dem utvecklas!! Så sjukt bra och starkt brudar jag har!!


Morgonens pass gick jätte bra! Vart rygg och bröst... rolig kombo men det blir så ibland :)


Rodd, brett i kabel 10 x 3

Lats, smalt i kabel 10 x 3

Rodd, smalt i kabel 10 x 3

Bröstpress m hantel 8 x 3

Bröstflyes i kabel 10 x 3

Pullover 10 x 3

Chins i gravidtron 10 x 3

Armhävning 10 x 3


Och hade Jenny sina handskar med sig?! nej.... fick Jenny ont och backa i vikter?! ja..... Kvinna lär dig! Vi satsar på nästa vecka ;)


Bjuder på lite bilder...

 


Å med lite muckler ;)


 



Puss!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards