gymjenny

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Jenny Wigren - 3 april 2012 08:13

Hoppas ni alla sovit gott och haft en helt fantastisk måndagkväll!! Min bestod av PT jobb, matlagning, tvättning och soffmys med katten :)


Idag har jag 11 timmars arbetsdag följt av morgondangens 10 timmar, själv valt så jag tänker inte klaga, därmot tänker jag påpeka att jag trots detta kommer få till 3 timmars träning under dessa två dygn. Att ha tid för träning är inget du bara får, det måste prioriteras! I mitt fall betyder det tidiga mornar och det är få dagar jag inte står och hänger på låset kl 6.00 utanför Gold's för att hinna få in det. Sen hjälper det att jag även jobbar med träning, 2 av mina arbetstimmar kan jag även tillgodo räkna mig som träning. Min mening är inte att komma med en pekpinne utan jag vill hjälpa dig se möjligheterna och känna att du kan, om du vill. Ibland krävs det en massa pusslande och mycket bort prioriteringar, och tycker du inte att det är värt det, då kan du sluta läsa ;) MEN om du vill, börja med små steg, gå inte från 0 till 5 pass... börja med 1 och hitta möjligheten i att få till det! Välj något du älskar och kör, mitt bästa tips, bara gör det! Tänk inte, bara kör :*


Tack till mina starka RPM:are imorse! Ni va så underbar och själv flyter jag på små moln :D


/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards