gymjenny

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Jenny Wigren - 17 april 2012 12:41

Snart har det gått 1 månad på 100 grymma dagar och än så länge så går det framåt! Har inte mätt magen, gör det imorn eller ikväll men jag märker av en skillnad om inte annat :) Nu får ni ursäkta den dåliga bildkvalitetén ;) 


Så här var dagsformen


  



Haha, ja det var kanske inte alls en tydlig bild över dagsformen, jag får helt enkelt göra ett nytt försök och ge er den imorgon. Bjuder på den här så länge, ngt roligare än min fot kanske ;)


Stor eloge till mina PT kunder som båda checkat och bekräftat sina tider ikväll, slipper jag stå solo i gymmet och vänta :)


Puss puss!

Av Jenny Wigren - 17 april 2012 09:06

Helt otroligt vilken bra träning!! Älskar känslan av att pressa mig i intervallerna och känna svetten rinna över kroppen :)


Å när vädret är som fäljer, ja då är det ännu skönare att va inne och jobba så svetten lackar!!


 


MEN, fast vädret ser ut som följer så är det snart sommar och det betyder en sak och en sak enbart :P Det är dags att vänja fötterna vid klackar, ÄNTLIGEN klack-säsong så idag ska fötterna vänja sig vid dessa ;)


 


Riktig bra klack på dessa desstuom ;)


Pussar i massor!

/J

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards