gymjenny

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Jenny Wigren - 16 april 2012 12:28

Det tog mig 7 min sen hade jag slukat hela min matlåda... fick peppa mig själv för att hinna andas mellan tuggorna, galet va hungrig jag är!!


Här är i alla fall min planering för veckan, jag väljer att lägga lördagen fri då jag vill kunna njuta hela dagen av Custom & Hot Rod Show!! Ser verkligen fram emot lördagen. Men som sagt här är min lilla planeing :)


 


Om, och då är det bara om jag är lika sliten resten av veckan som idag... så kommer jag plocka bort ett morgonpass också. Hoppas kunna sova ikväll men som ni kanske redan insett så är mitt dygn rätt packat och drömmmen om att få sova 9 tim i vardagen är i regel bara en dröm. Målet ikväll blir att va i säng redan innan 21.00 helst 20.00 så det blir till att få undan alla kvällsbestyr fort så får jag sova sen :)  


Puss!

/J

Av Jenny Wigren - 16 april 2012 09:30

Hoppas ni alla haft en underbar helg! Min har vart fantastisk, hann inte med allt jag hade önskat men det får bli så ibland :)


Lördagens löpintervaller fick bytas ut mot gym, mina vader tackade för två dagar med löpning genom att meddela sin existens. Eftersom jag kunde komma på så sjukt många roligare aktiviteter än att åka in akut på sjukhus för att sprätta upp vader så fick jag tänka om :P Vart ett effektivt och bra pass i gymmet - armar och axlar! Efter det vart det hälsomässa i Timrå, mat, vin och otroligt nog ännu mera vin med Madde :) Sjukt roligt!!


Söndagen vart lugn... oj så lugn ;) Vart mys i trädgården där jag regelbundet tog pauser då jag valde att ligga utslagen på verandan! Kom iväg och gav allt jag kunde på Mage, rumpa och lår. Alltid lika spännande när det snurrar även när jag står still :)


Dagsformen är lite trött efters sömnbrist men annars känns det bra! Vart ett arm och axelpass även nu på morgonen, två slitna brudar så det fick bli snälla muskelgrupper nu på morgonen.


Förra veckan slutade som följer:


 


Känner mig riktigt nöjd med förra veckan, vart lite småändringar så jobb kom ivägen för jobb så jag fick be kollegor om hjälp med Spinninge + Core på torsdagen samt att det vart gymträning med Madde istället för kettlebells. Och löpningen igår... nej, det fick bli en mysig promenad med hunden istället :)


PUSS!!

/J

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards