gymjenny

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Finaste presenten!!

Av Jenny Wigren - 26 maj 2013 22:26

Det kanske låter som en klyscha så ni får välja själva om ni tror mig eller inte, men - det som gör mig lyckligast med mitt yrke är att se mina klienter och medlemmar nå sina mål!

Jag blir så rörd och tacksam över att se deras glädje och i sin tur, deras tacksamhet över att jag hjälpt dem nå sitt/sina mål! Att få höra hur glada dem är över att ha överträffat sig själva, över att ha gått ner eller upp i vikt, höra hur glad de är över att kunna röra sig utan smärta eller för den delen förbättrat sin tid på milen - ja det gör att jag har världens bästa jobb!!

Jag har tidigare fått blommor som tack av mina PT kunder, riktigt fina blommor som gjort mig mer än rörd och helt klart överväldigad, så mina känslor räcker inte riktigt till nu när dessa snyggingar landade i min brevlåda! Tack så extremt mkt för dessa urläckra skor E, jag är otroligt tacksam!! Nu kommer jag susa mig igenom TjurRuset, TACK!

Å hur tacksam jag än är över både skorna och blommorna (en del lever än!!!! *stolt*) så är ändå det som gör mig gladast - er glädje och det faktum att ni valde mig som er PT. Så till alla mina fantastiska PT kunder - TACK för att jag får följa er på er väg och för att jag får chansen att va med om er glöd och kämparvilja!

Nu säger jag godnatt och hoppas att ni alla får somna med ett leende på läpparna!!

/Jenny

 
 
Ingen bild

Ellen

26 maj 2013 23:27

Tack själv, jag hade aldrig kommit dit jag är i dag utan din hjälp!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Wigren - 12 maj 2015 21:46

Imorse ledsnade jag lite grann... jag tycker det är väldigt fascinerande att vi i Sverige är extremt hälsomedvetna, vi har rätt bra koll på vad som är hälsosamt och matas dagligen av inspiration kring hälsa, hälsosamt och att må bra MEN trots det öka...

Av Jenny Wigren - 11 maj 2015 08:51

I lördags var jag äntligen på eventet MammaPower som hölls av träningsevent.se - och jag är så tacksam att jag åkte!!    Eventet var extremt professionellt gjort och förutom galet bra föreläsare/tränare så väcktes min inspiration! Jag valde att s...

Av Jenny Wigren - 4 maj 2015 17:42

För en vecka sedan avslutades första omgången av viktminskningsgruppen som jag höll - tillsammans har de 14 st deltagande gått ner 103.9 kg och jag är jätte stolt över dem! Gruppen har inte haft som fokus snabb viktminskning eller någon speciel diet ...

Av Jenny Wigren - 27 april 2015 11:04

Jag kan inte svara på om intresset för mammaträning och mammamagar är ett "nytt" fenomen sen nått år tillbaka eller om det vart lika aktuellt förr - däremot kan jag konstatera att intresset för träning har ökat markant både när det gäller träning und...

Av Jenny Wigren - 26 april 2015 17:55

Just nu i denna stund sitter jag bredvid min älskade dotter som borde ha somnat för länge sen, detta resulterar i att jag stoppar in nappen, hon drar bort den, blir jätte sur och skriker för att nappen inte är i munnen och jag stoppar in nappen... oc...

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards