gymjenny

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Jenny Wigren - 14 september 2013 12:33

Sitter och försöker komma på ett bra ord för hur det känns just nu, det bästa jag kom på är ordet magiskt!!


* Body Pumpen imorse - magiskt

* Att solen skiner och värmer är kvar den 14 september - magiskt

* Jag får jobba på världens bästa gym denna lördag - magiskt

* Träffa en massa vänner från ACCE ikväll på en kräftskiva - magiskt

* Få en helt ledig dag imrgon tillsammans med sambon - magiskt!!

* SOVMORGON imorgon - magiskt

* Känslan av totalt muskeltrötthet i kroppen efter veckans alla träningspass - magiskt

* Att alla mina releaser är hemma och redo att pluggas in - magiskt


Så denna helg kan inte starta eller bli bättre!!


Gårdagens pass var super! Axlar och armar stod på schemat och mina stackars triceps var nära att ramla av innan alla set var över! Fick även igår lära mig en ny övning - Johan, han kan han! ;)


Axlar, biceps och triceps 13/9

4 set sittande militärpress

3 set axellyft åt sidan, hantel

3 set drag mot hakan

3 set hantelcurl

3 set hamercurl m rep i CC

3 set biceps/spänn övning m rep i CC

3 set puschdown m stång i CC

3 set omvänd tricpespress m handtag i CC


Vart bara 2 tricepsövningar igår, vilket känns mer än ok. Har nu sammalangt tränat Biceps och Triceps 4 ggr denna vecka... har inte så mycket kontakt med mina armar längre och ja, jag är ganska nöjd med att det är först på tisdag som de kommer behöva genomgå ett gympass igen.


 

Här är dem! Och hur glad jag än är över dem - dels att va instruktör i koncepten men även glädjen över att äntligen få byta program. Så kan jag med handen på hjärtat erkänna att dessa 5 releaser kommer under de nästkommande 1,5 veckan ge mig:

* Ångestattacker

* Träningsvärk

* Få timmar sömn/dygn

* Ännu fler redovisade träningstimmar/vecka

* Gråttattacker

* Glädje

* Kärlek!


Så - nu kör vi! Imorgon går starten för inlärningen av dessa! De tar olika lång tid för mig att sätta en release men jag räknar kallt med att Body Pumpen kommer behöva 5 effektiva timmar, Body Balance 10-12 timmar, GRIT Strenght 3 timmar, RPM 5 timmar och Body Combat 7-9 timmar. Första releasen att redovisa är

Body Pump #87 måndagen den 23/9 kl 18.30


 


/Jenny


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards