gymjenny

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Jenny Wigren - 6 september 2013 11:16

är inte att leka med! Att det dessutom består av Body Pump och sen Body Combat känns, men gud va härligt det är!! Det var ett underbart härligt gäng på Body Pumpen och vi kämpade oss igenom alla låtarna tillsammans :) Jag har bytt ut en del låtar och den här gången fick låt nr 7 från release 75 komma tillbaka - den är sjukt jobbig! Där kan vi prata om både kramp och mjölksyra i rumpan ;)


Det gäng som däremot imponerade stort på mig igår var mina Body Combatare! Salen var full och de gav verkligen allt och lite ill! Älskar alla ljudeffekter som de dessutom bjuder på! Det var ett galet gäng som körde allt och sen, sen kröp vi ut ur salen tillsammans!


Orkade inte ens ta kort efter klassen, knappt att jag kunde köra hem så det blev bara ett kort innan mina två klasser satte igång


   


Idag är det däremot ingen gruppträning för min del, det fick bli gymmet istället :) Jag körde ett kombo pass med både rygg, triceps och lite axlar. Huvudmuskeln jag ville komma åt va rygg, de andra fick ta mindre plats idag. Denna vecka jobbar jag mer än vanligt och det går ut över styrketräningen, så jag är glad för de pass som jag lyckats klämma in, beroende på vad som händer med min lurandes förkylning (gör allt för att förtränga den) så kommer det bli träning både lör och sön. Imorgon ska jag hålla Core och Styrka för en förening i Enköping, jätte kul och spännande! Utamningen blir att köra all coaching på engelska ;)


Fredag 6/9

5 set chins

5 set dips

4 set bred rodd

4 set smala latsdrag

3 set tricepspress m rep i CC

3 set ryggdrag i CC

3 set axellyft sidan, lutandes på bänk

3 set inåtrotationer på lutande bänk


 

Pulsen åkte upp rejält idag och jag valde därför att inte köra fler övningar, kändes bättre att lägga mer tid på vila mellan seten istället. Nu blir det till att hålla sig lugn resten av dagen och sen göra allt för att sova ut ordentligt inatt. Jag har INTE tid att va sjuk, på riktigt, ingen tid alls!


/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards