gymjenny

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Jenny Wigren - 7 september 2013 17:01

Då och då får jag äran att köra eventklasser - extremt roligt! Idag var det Core som skulle köras för Stamningsförbundets årskongress. De var en glad (något bakfull) skara deltagare jag fick på mitt pass och om de inte visste vad Core var innan, ja då blir det smärtsamt medvetna om det imorgon! En del gick all in med träningskläder och vattenflaska, medan andra gjorde så gott de kunde i jeans ;) Det är alltid lika kul att komma iväg och göra klasser som dessa! Även om jag är mest van vid träningskonvent där deltagarna är väl medvetan om, nästan, vad jag kommer utsätta dem för :) Den största utmaningen idag var att leverera allt på engelska! Jag känner mig väldigt hemma med att prata engelska och har haft PT kunder där all kommunikation vart på detta fantastiska språk, men som gruppträningsinstruktör var det nytt. Det gick och jag lyckades tom undvika ordet ass när rumpan skulle engageras i träningen!!


Bjuder på en bild från veckan - jag måste bli bättre på att fotografera mina dagar :P


 


Resten av dagen har vart jobb! Jag gör utan tvekan min längsta arbetsperiod på länge, jag slår inte bara rekord i antal timmar per vecka, jag lyckas även slå rekord i antal dagar på raken utan vila. Men det är lugnt! Den 21 september är min första ledida dag och den ska jag spendera på bästa sätt - en hel helg med Les Mills och Super Saturday!!


 

Min planering för Super Saturday - skönt med en vilod...?! aja, en ledig dag om inte annat ;)


Ikväll slutar jag iaf tidigt, redan 19.15, det känns bra, kvällen ska spenderas med att massera min älskade sambo som vart guld värd denna vecka - utan honom skulle mitt liv inte va lika underbart eller administrerat :P Så en helkroppsmassage har han lätt förtjänat, sen blir det mys i soffan med en bra film :D

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards