gymjenny

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Jenny Wigren - 9 september 2013 14:27

Äntligen skedde det!! Riktig kontakt med bröstmuskeln - ÄNTLIGEN! Ingen avsaknad av tryck, inga axlar som ville jobba mer än bröst utan riktigt, skön och helt fantastisk kontakt med rätt muskulatur! Detta mina vänner och läsare - det gjorde min dag! Även biceps pulserade bra efter passet och jag måste erkänna att dagens pass helt klart räknas som ett av de bättre :D


Måndag 9/9

5 set Bänkpress

4 set Hamercurl m hantlar

4 set Bröstflyes m hanltlar

4 set Koncentrationscurl m handtag i CC

4 set Bröstflyes i CC

4 set 21:an med stång

4 set Armhävningar m händer på balansboll


Idag blir det även ett skönt (?) pass spinning! Ska bli underbart att få svettas rejält - ju svettigare desto bättre!


Fann dessutom denna fantastiska bild på mig och Daniel från fotografen Kristofer Lönnå! Jag fick förmånen att via LAJV Magazine göra ett reportage på 4 månader där min PT kund Daniel skulle ner i vikt och öka i muskelmassa. Han fick fantastiska resultat och jag kommer alltid bära denna erfarenhet med mig, det var extremt kul :) Nu börjar jag nästan (inte alls) bli van att stå framför kameran :P För att se mer bilder av Kristofer så kan ni gå in på http://kristoferlanno.se


 

På den gamla goda Gold's Gym tiden - när jag testade att ha lugg. Kan för övrigt erkänna att träningsvärken jag hade efter detta kort var blodigt! Jag gränslade löpbandet genom att ha mina knän på vardera sida av handtagen... efter att ha hållt den positionen i närmare 40 min, var något med ljuset som var svårt att få till, ja då skrek ljumskarna i 4 dagar efteråt. Sånt man får ta ibland ;)


Love it!

/Jenny - som för stunden minns tillbaka och njuter av att inte ha träningsvärk i ljumskarna ;)

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards