gymjenny

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Jenny Wigren - 5 september 2013 08:13

Å vad jag älskar mina onsdagspass!! Två fulla klasser med en massa svett, glädje, lugn och endorfiner till 1000! Först är det helt galna GRIT Strength som gäller innan jag lite snabbt byter tröja, kastar av mig skorna och rullar ut yogamattan för Body Balance! Det är även väldigt intressant att gå från en instruktörsroll till en annan, min coaching skiljer sig väldigt mycket mellan dessa två koncept och det gäller att samtdigt som skorna åker av, så måste även den lite hårdare, tuffare och den extremt peppande instruktören ockås åka av. Istället gäller det att jag hittar en lugnare, mer metodisk och tydligare instruktör. Där jag med ett tydligt bildspråkska få mina Body Balancare att hitta rätt i positioner, hitta andningen i de mest utmanande övningarna samtidigt som jag uppmuntrar dem att komma lite längre i varje stretch. Otroligt roligt och utmanande även för mig :)


 


Ikväll är det helt andra bullar! Då är det Body Pump och Body Combat som gäller - älskar nog torsdagar minst lika mycket som onsdagar ;)


Love it!!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards