gymjenny

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Jenny Wigren - 20 september 2013 14:17

jag är frisk, jag är stark, jag är frisk, jag är starkt, jag är FRISK!


Mental träning är det som jag får hålla mig till idag, mycket mental träning och dricka en massa vatten. Nu gäller det att tänka sig frisk och skölja ut kroppen från baciller och annat otyg som jag inte önskar ha!


Imorgon då är allt bra igen och jag kommer kunna ta ut mig till max på alla klasser jag önskar gå på ;) Jag kommer även ha energi att mysa med mamma och familjen i Ösmo samt, nu kommer vi till en viktig del av min målbild - jag ska va pigg och fräsch i kroppen även på söndagen när 1,5 tim träning kvarstår! Japp, så är det!


 


Fann en bild som väldigt fint förklarar mitt förhållningssätt till detta med planering ;)


Jag är stark, jag är frisk, jag är stark, jag är frisk... ;)


/Jenny - som tror på mirakelkureringar genom sömn, mental träning och vatten!!

Av Jenny Wigren - 20 september 2013 07:20

Ja så kommer det se ut om jag lyckas fullfölja alla pass som jag vill köra nu under Super Saturday/Super Sunday, så ni får en gissning - hur glad är jag på en skala på 1-10 nu när jag vaknade med halsont?! Aaaaaaaaaa!! Aja, det får helt enkelt ge med sig under dagen, punkt! Kommer dock inte att bli något gym i eftermiddag, jag säger inte att jag alltid är smart, men helt tappad är jag inte ;) Så idag blir en vilodag så jag är laddad och redo inför helgen som slår det mesta! Längtar verkligen och det kommer bli kanon!!


Trots att jag inte är hundra idag så gick passen igår riktigt bra! Märks i huvudet att jag har börjat lära mig de nya releaserna, det blir lite lätt förvirrat och det är skönt att jag nu bockat av sista passen av GRIT Strength, Body Pump samt Body Balance innan de nya programmen ska presenteras nästa vecka. Att ha koll på 5 Les Mills koncept är tufft nog, att då behöva balansera de nya med de gamla, ja det blir inte lättare. Så kan jag sammanfatta det.


Har även fått domen från min fantastisk coach i Sundsvall - han är nöjd med formbilderna *andas ut*. Eftersom det saknas en del luft i min almanacka så har jag fortfarande inte kommit iväg till Sundsvall, målet är att under oktober månad åka upp. Då kommer jag bl.a få visa min form live, träna tillsammans med honom och så kan vi tillsammans lägga upp hösten/vinterns planering. Jag vet både mina styrkor samt svagheter i symetrin och nu är det bara att se till att bygga och växa, men i rätt proportion... det ska gå ;)


Nu sitter kanske några av er och undrar varför jag inte lagt upp några formbilder i bloggen, men då kan jag meddela att det kommer ni inte att få. Jag har redan bestämt mig för att hålla denna blogg ren från halvnakna bilder på mig. Nu vet jag att mitt mål är utseendebetonat och att jag kommer stå på en scen framför en massa människor i bara en liten bikini, men det är också rätt forum för så lite kläder. Anser däremot att min blogg ska hållas påklädd. Jag kommer lägga upp bilder från tävlingen och ni kommer så småningom få se före och efter bilder, men det är inte än. Under tiden får ni uppskatta vad som händer med min kroppsammansättning genom bilder där jag har kläder. Därför, inga bilder på mig i underkläder, dem får coachen ha för sig själv :P


Så mot nya äventyr som idag betyder jobb, ingen träning, mat och en massa sömn! En väska med en massa träningskläder ska även bli packad under kvällen - imorgon, imorgon är det ÄNTLIGEN Super Saturday!! Kort från första året som jag var med


   

Just for fun så tänkte jag ha det linnet även denna gång. Blir om inte annat lite roligt, men framförallt - det är ett väldigt bra och skönt linne ;)


/Jenny - som hinkar vatten! Kom igen kroppen bli frisk igen!!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards