gymjenny

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Jenny Wigren - 1 september 2013 11:30

Länge sen jag hade så här få träningspass... och det känns i kroppen! Inte alls samma ro eller lugn i kroppen! Ska bli så sjukt skönt att få komma igång med träningen rejält imorgon igen! Längtar verkligen :)


 


Veckans sanning, är ändå väldigt glad över att ha kunant tränat alls med tanke på ryggen! Det har onekligen gjort ont och jag är glad över att nu kunna träna utan alvedon först ;)


Tyvärr så blir det ingen löpning idag heller... planeringen att komma upp tidigare imorse sprack när jag inte fick sova alls inatt... Jag kan ärligt erkänna, med handen på hjärtat och utan "allt är så bra i en blogg" snack - att jag nu är så trött och sliten så jag helst skulle vilja sätta mig i ett hörn och gråta! Jag sover inte längre... och det blir inte så mycket bättre när jag lägger många timmar/dygn på att jobba. Så när de få timmar som finns schemalagft för sömn, inte används till sömn då börjar det bli riktigt tungt. Idag är det extremt tungt... Efter jobbet idag så blir det att fixa inför måndagens och tisdagens fotografering/filmning! Sen finns det inte så många timmar kvar på dygnet och inatt, snälla inatt - låt mig få sova! Varför jag inte sover har varken med jobb, träning eller andra bloggrelaterade ämnen att göra, så där släppte vi ämnet.


Imorgon kliver jag på mitt planerade tränings- och kostschema. Japp! Nu är det slut med en halvstrukturerad träning och en kost - som har fått gå så som det kan gå. Nu blir det scheman att följa - underbart! Ytterliggare ett steg närmare att verkligen komma in i känslan av att jag är på väg mot Tammerpokalen!! Veckans planerade träning blir som följer


Måndag: Gym: Rygg och Triceps

Tisdag: Vila

Onsdag: Gym: Bröst och Biceps, GRIT Strength + Body Balance

Torsdag: Body Pump + Body Combat

Fredag: Gym: Axlar och mage + löpning

Lördag: Mage, rumpa och lår = gruppträning

Söndag: Löpning


Tror det va allt! Sen ska det bli spännande att se hur slut kroppen kommer att vara efter 1,5 dagar med konstant filmning av styrkeövningar ;) Pax för att slippa visa Chins!!


/Jenny


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards